Мобилно приложение осигурява пълна прозрачност за случващото се с автомобила в сервиза


11
ное.
2020

Citroën лансира VIDEOCHECK, ново дигитално решение, благодарение на което клиентите оптимизират времето си и засилват доверието си в бранда. Приложението е предназначено за представяне на допълнителните операции, които трябва да бъдат извършени по автомобил, който вече е постъпил в сервиза. Това става със заснемане на видеоклип, който се изпраща на клиента. Мрежата на Citroën работи в посока прозрачност, висока степен на доверие и максимална близост с клиента. VIDEOCHECK вече работи успешно в 30 държави и 3000 търговско-сервизни центъра.

Живеем в дигитален свят в който всички са свързани с компютри, телефони, таблети и социални мрежи. Дигитализацията дава възможност да се разработват нови стратегии за посрещане на нуждите на клиентите. Именно такава е целта и на VIDEOCHECK.

Услугата VIDEOCHECK е решение, адаптирано към съвременните предизвикателства. От лансирането си през януари 2019, VIDEOCHECK се въвежда поетапно в Европа, Латинска Америка и Африка. Към днешна дата работи успешно в 30 държави и 3000 търговско-сервизни центъра. Очаква се въвеждането му и на други пазари.

Досега,

  • 94% от клиентите дават положителна обратна връзка след ползване на иновативната услуга.
  • 60% от предложената от сервиза работа по автомобила е била възложена от клиента.

Днес, запазването на доверието на клиента е по-важно от всякога. VIDEOCHECK е иновативна услуга в сферата на следпродажбеното обслужване, която касае допълнителните операции, които могат да възникнат след постъпване на автомобил в сервиза. За максимална прозрачност на клиента се изпраща видео на автомобила. По този начин той от разстояние може да се съгласи или да откаже дадена ремонтна дейност. Дигиталното решение е инструмент за прозрачност и поддържане на максимална близост с клиента. Резултатът е, че доверието на клиентите в мрежата на Citroën е още по-високо.

СЪВРЕМЕННА И НАДЕЖДНА УСЛУГА

VIDEOCHECK е модерен, надежден и интуитивен за ползване инструмент. Целта на услугата е комуникацията между бранда и клиента да протича лесно и бързо. VIDEOCHECK напълно отговаря на нашето съвремие в което почти всичко се случва през компютъра или екрана на мобилния ни телефон.

Citroën разработва решения, които да поставят марката колкото се може по-близо до потребителите. Както VIDEOCHECK, което е основен актив в тази програма, Citroën лансира и Citroën Advisor в края на  2014 – уебсайт за споделяне на мнения от реални клиенти за сервизите и продуктите. Към днешна дата той работи успешно в  62 страни и има споделени над 400 000 мнения. Citroën е първият автомобилен производител, който представи такъв тип услуга на клиентите си.

Марката Citroën

В сърцето на автомобилния пазар, Citroën е утвърден бранд, който от 1919 поставя хората и начина им на живот в центъра на своята работа и вдъхновение. Духът на марката е подчертан от нейния слоган, ‘Inspired by You’, и намира израз в автомобилите, които се характеризират с уникален дизайн и са се превърнали в референция по отношение на комфорта. Нареждайки се сред мейнстрийм марките на пазара, Citroën се отличава от своите клиенти по клиентското преживяване, което предлага (Citroën Advisor, ‘La Maison Citroën’, и т.н.). През 2019 са продадени над 1 милион автомобила Ситроен в над 90 държави в света.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >