2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
КОМАНДИРОВКА от Хамбург до Мюнхен и обратно с VW T-Cross. Защо си го причинявам, се питам, качвайки се в малкия оранжев модел. Всички предразсъдъци се потвърдиха: твърда пластмаса, бавно реагираща навигационна система и малка „шевна машина под капака”. Докато чакам навигацията да се включи и обикалям наоколо, си барабаня по пластмасите, а предупредителните тонове на асистентите ми пригласят. След няколко стотин километра картината е съвсем друга – T-Cross работи приятно спокойно, поддържа курса прецизно и освен това се движи доста икономично. Накрая дори станахме приятели, въпреки трудното начало. Но все пак очаквах нещо повече от 3-цилиндров агрегат и твърда пластмаса за тези 60 000 лв.
+ убедителна концепция за пространството, мощен двигател въпреки обема, добро управление, приличен комфорт.
– мудна навигация, нервни асистенти, малък обем на резервоара, твърда пластмаса в интериора, висока цена.
VW T-CROSS 1.0 TSI
СТАРТ 2-ри септември 2020 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 607 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 48861 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л А 95Н/100 км