Много икономичен и без зареждане от контакта

0504
2023

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

CR-V СЕ НАСОЧВА БАВНО към финалната права на нашия продължителен тест – при това без да показва никакви признаци на изтощение. Дори напротив – нашата хибридна Honda се превърна в почти любимец на редакцията. Въпреки изнервящата e-CVT трансмисия, която кара 2-литровия бензинов агрегат да вие постоянно. Много шум за почти нищо, тъй като на магистралата CR-V със системната си мощност от 184 к.с. не успява да блесне съвсем. Силните страни на „японеца” са другаде: при предлаганото място (отзад и в багажника) и при спокойното придвижване (комфортно окачване, прецизно управление) – а също и пестенето на гориво. Хибридното задвижване се грижи за това, да се носите спокойно в града и без никакви проблеми да харчите малко над 3 л/100 км. Това става благодарение на електрическия режим на движение – на когото дори не му трябва зареждане от контакта.

+ много място, добър обзор, много икономичен в града. Постоянен комфорт и прецизно управление.

– не е типично за Honda: в някои ситуации е недостатъчно моторизиран. Трансмисията e-CVT е доста изнервяща.

HONDA CR-V E:HEV AWD

СТАРТ 21-ви октомври 2021 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 47 850 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 71990 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,0 л А 95 Н/100 км

DT_Honda_CRV

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин