2016
През 2015 година Porsche доминираше във върховия клас LMP1 на световното първенство за спортни автомобили: победа при 24-часовото състезание на Льо Ман, титла в края на сезона. Концепцията на конструкторите от Цуфенхаузен се оказа успешна: Porsche заложиха на 2-литров четирицилиндров турбобензинов двигател, комбиниран със система за рекуперация на енергията от спирачките и отработените газове. За 2016 година не се наложиха сериозни промени.
Сърцето на победителя от Льо Ман: Porsche представя двигателя на LMP1
Модернизацията е в детайлите: Porsche за пръв път представя три аеродинамични пакета за различни състезателни писти. Просто регламентът не позволява повече. Освен това е повишена и ефективността на двигателя и значително е понижено теглото на множество детайли.
Ръководителят на проекта е убеден: „С мощността си от над 900 к.с. прототипът за Льо Ман е готов да защити титлата си.“ Това бе и последният проект на Porsche под ръководството на техническия ръководител Алекс Хитцингер, който напуска завода и моторните спортове.