Мини-Arteon-ът се прави на спортен


13
дек.
2019

Мини-Arteon-ът на VW за Бразилия ще се появи и като спортен модел: Virtus GTS със 150 к.с. е повече шоу, отколкото действителен спортист!

С Virtus бразилците вече си имат своя мини-Arteon. През 2020 ще се появи и по-спортен модел GTS, който естествено ще разполага с повече от досегашните 115 к.с. на топверсията. За задвижването ще отговаря 1,4-литрова TSI машина със 150 к.с., като инженерите на VW са направили настройката по-спортна. Например чрез ESP XDS+, която осигурява пъргавост и на европейските модели на VW чрез спирачна намеса. Освен това автомобилът има и превключвател за режимите на движение, 6-степенна трансмисия и изцяло LED светлини.

Не е толкова спортен, колкото се прави

По отношение на външния вид Virtus GTS се отличава с нова броня, радиаторна решетка тип пчелна пита и малък спойлер на капака на багажника. 4-цилиндровият двигател повече бръмчи, отколкото ръмжи. Във вътрешното пространство има червено рамки на вентилационните дюзи и червени шевове на тапицериите на спортните седалки, както и анимирани индикации в дигиталните уреди. без значение, кой режим на движение сте избрали, 4-цилиндровият двигател повече вие, отколкото ускорява бързо и придвижва бразилския Volkswagen напред.

По-добре не бързайте за никъде

Ще управлявате седана по-добре, ако не натискате рязко и докрай педала на газта. Иначе между 80 и 120 км/ч моторът, който не е оборудван със система за изключване на цилиндрите, демонстрира прилична еластичност.  Окачването е настроено за лошите бразилски пътища и е по-скоро комфортно. Ако изберете режим „Sport“, воланът се втвърдява, за да подчертае привидната динамика. Най-добре превключете всички параметри на „Normal“, а задвижването на „Sport“ – тогава и реакцията на педала на газта ще е по-директна.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >