Минимум 56 490 лв. за новото CR-V, ще го има и 7-местно

3010
2018

Honda oбяви цените на новия SUV CR-V за българския пазар. Минимум 56 490 лева ще струва моделът във версия с предно задвижване, ръчна скоростна кутия и 1,5-литров турбобензинов двигател, генериращ 173 к.с. в базовото ниво Comfort, включващ набор от асистиращи системи (ADAS), както и зимен пакет. Най-евтината 4х4-версия струва 65 990 лв., а ако искате местата да бъдат седем, ще трябва да приготвите поне 69 290 лв. Ако държите на автоматична CVT-трансмисия, ще трябва да доплатите 5000 лева, срещу които ще получите и по-мощен двигател – отново 1,5, но със 193 „коня“. Така най-евтиното CR-V за хора с мързелив ляв крак излиза 70 990 лв. (4х4). Напразно ще търсите дизелова версия – такава не се предвижда, но до няколко месеца ще бъде лансиран хибрид.

1,5-литровият турбодвигател може да бъде съчетан с 6-степенна ръчна или със CVT трансмисия

Новият CR-V е с още по-модерен и динамично изглеждащ външен дизайн без излишни линии и с високо ниво на функционалност. Една от главните промени е удължената с 30 мм колесна база. Лесно разпознаваемите фарове на моделното семейство на CR-V са се завърнали, при това с LED светлини за всички нива на оборудване. Новият CR-V предлага най-добрата в класа си видимост отпред благодарение на по-тънките с 10 мм предни А-колони. Това не се отразява на безопасността, тъй като в конструкцията им е приложена високоякостна стомана.

Новият CR-V има още по-висококачествен и просторен интериор при леко увеличени външни размери

Голям сензорен дисплей с висока чувствителност заема средната част на предния панел на кокпита. Дизайнерите на Honda са увеличили пространството за краката при предните седалки, като са повдигнали на по-високо ниво най-ниската част от долната линията на таблото.

Новото дъно на багажника е с две възможни позиции, което улеснява товаренето на багаж благодарение на опцията за напълно плоска повърхност за по-обемисти предмети

1.5 VTEC TURBO разполага със 173 к.с. (127 кВт) при 5600 об/мин, когато е оборудвана с 6-степенна механична предавателна кутия (6MT), и със 193 к.с (142 кВт) при 5600 об/мин при версията на модела със CVT трансмисия. Максималният въртящ момент е 220 Нм и е наличен между 1900 и 5000 об/мин за варианта 6MT и съответно 243 Нм между 2000 и 5000 об/мин за CVT.

Eкологичнотo представяне на новия VTEC TURBO двигател го нарежда сред лидерите в класа му. Офицалните вредни емисии са 143 г/км за моделите с 6МТ и предно предаване и 162 г/км за CVT моделите с 4×4.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин