Минимум 351 000 лева за обновения 8-цилиндров Mercedes‑AMG GT 63 S 4MATIC+

1503
2022

Mercedes‑AMG GT 63 S 4MATIC+ (разход на гориво, комбинирано 13.5 –13.0 л/100 км; CO2 емисии, комбинирани 308–295 г/км) получи своите технологични и визуални подобрения. Освен промените в дизайна, това включва и AMG RIDE CONTROL+ окачване, което е част от стандартното оборудване за V8 модела.

С обновленията клиентите имат възможност да персонализират още повече своя автомобил, като изберат от разширените варианти за оборудването му. Това им позволява да адаптират желания модел още по-точно към индивидуалните си изисквания. По-големият избор на джанти, тапицерия и цветове за екстериора дават и още много възможности за персонализиране.

Обновеният 8-цилиндров модел може да бъде разпознат още на пръв поглед по индивидуалния дизайн на предната броня, който беше представен с топмодела GT 63 S E PERFORMANCE. Престилката на предната бронята е отлята като един модул и се слива хомогенно в цялостния динамичен дизайн на автомобила. Външните въздухозаборници са по-широки и насочени към центъра на колата. Въздушният поток вече се насочва към радиаторите през 3 вертикални ребра.

Цветовете за екстериора са допълнени със спектрано син металик и спектрано син magno. Това дава избор на клиентите от 4 матови външни цвята, 4 външни цвята металик и 2 външни цвята неметалик. В допълнение се предлагат още два ексклузивни варианта за Edition моделите.

Експресивният дизайн на екстериора може да бъде подчертан допълнително с новия пакет AMG Нощ II или например с комбинация от пакет AMG Нощ и пакет AMG Карбон. За интериора се предлагат също нови цветови концепции и декоративни елементи, както и волан AMG Performance.

Със своите непрекъснато настройващи се клапани за освобождаване на налягането стандартното AMG RIDE CONTROL+окачването регулирадемпферните сили на всяко колело за милисекунди, така че да отговарят на моментната ситуация. С AMG DYNAMIC SELECT за избор на програма на шофиране могат да се изберат различни варианти –  „Sport+“ за динамично шофиране  до „Comfort“, за комфортно преживяване на пътя.

Цените за модела, използващ 4-литров V8 битурбо двигател с 639 к.с. и 900 Нм, стартират от 351 000 лева.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

История на автомобила в Царство България 1896 – 1946

Това е първата книга в нашата и световната историко-техническа литература, която представя подробен анализ на автомобилната еволюция в България през първата половина на ХХ век, базиран на автентични снимки и документи.

70лв