Между уау и не знам…

1812
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

БИХ ПРЕДПОЧИЛ ДА ПРЕКАРАМ зимния ден с чаша какао пред камината, но вместо това на дневен ред е поредната командировка.  Нищо, че ще е с Taycan, настроението ми не е добро. Не ми говорете за оползотворяване на пространството. При дължина на автомобила от почти пет метра, то е направо лошо. А освен това навсякъде се набивам на очи с този електромобил. По пътя все пак моделът на Porsche блесна с превъзходна ергономичност, чудесно комфортното въздушно окачване и най-вече с късите си времена за зареждане. По време на спиранията автомобилът зарежда с по 18 километра пробег на минута, поради което когато се качвам обратно в колата, какаото ми е още топло. Липсва ми само огънят в камината. Такава (с анимация) има при Tesla. Изведнъж доброто настроение се завърна…

+ страхотни седалки, почти перфектна настройка на окачването с добър шпагат между спорт и комфорт.

– качването на предните и задните седалки е мъчително. Пространството за главите на втория ред не е добро за пасажери с ръст над 1,8 м.

PORSCHE TAYCAN 4S

СТАРТ 17-ти октомври 2020 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 171182 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 51412 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 24,1 кВтч./100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин