Междинни резултати от продължителните тестове: Hyundai Ioniq

2407
2018

Тестваме на 100 000 км и трите версии на Hyundai Ioniq

 

HYUNDAI IONIQ HYBRID

ЕКОЛОГИЧНИЯТ КОРЕЕЦ на външен вид изглежда като съвсем „обикновен“ автомобил. След изминати 16 000 километра спокойната и хармонична работа между двигател, електромотор и автоматична трансмисия с два съединителя продължава да е на преден план.   „Опитва се да бъде модерен, но все пак се усеща като конвенционален модел.“

HYUNDAI IONIQ ELEKTRO

ЧИСТИЯТ ЕЛЕКТРОМОБИЛ разполага със 120 к.с., вдига максимум 165 км/ч. След 6800 тестови километра без нито едно оставане на пътя, можем спокойно да кажем: спокойно можете да изминете 150 километра. При идеални условия пробегът е дори 295 километра. E-Ioniq притежава отлично пътно поведение. „За съжаление обаче E-Ioniq не автомобил, който ще спре дъха ви.“

IONIQ PLUG-IN-HYBRID

НАЙ-ДОБРОТО НАКРАЯ. С пълни резервоар и батерия бордовият компютър ни обещава пробег от над 900 километра. Утопия. Но все пак можете да изминете 700 километра с едно зареждане. В изцяло електрическия режим пробегът е 20 километра. Все пак този Ioniq е истинска алтернатива. „Жалко, че бензиновият агрегат се включва толкова често. Това малко разваля усещането, че караш електромобил.“

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин