Как би изглеждала една модерна „костенурка“ на VW? От Волфсбург пуснаха на пазара New Beetle и Beetle, но те всъщност са Golf с ретро каросерия. Боксерен двигател, разположен в задницата: такъв трябва да притежава една „костенурка“ според Георг Мемингер. Неговата фирма реставрира закритите версии и кабриолетите на модела 1302/1303 но ниво нов автомобил. Сега Memminger представиха нов поглед върху нещата с роудстъра 2.7.
На пръв поглед Memminger Roadster 2.7 изглежда като VW „костенурка“ Cabriolet от 70-те години. Но дори и лаиците веднага забелязват, че тази „костенурка“ е съвсем различна. Започва се от новоразработената каросерия: две, вместо четири места масивни елементи зад седалките и стилен спойлер.
Сравнението с VW 1303 Cabriolet от 1973 показва: с дължина от 4,04 метра Memminger Roadster 2.7 е по-къс със 7 см, докато междуоосието му от 2,44 метра е почти същото. Значително увеличение има на широчината, която е пораснала с 15 см до 1,72 метра. Прибавяме и по-широка задна следа. Джантите са 18-цолови с гуми с размер 225 отпред и 255 отзад.
Ядрото на Memminger Roadster 2.7 е двигател на базата на Typ-4 (познат повече като VW 411/412). 4-цилиндровият боксерен мотор с въздушно окачване разполага с 210 к.с. от работен обем 2,7 литра, а максималният му въртящ момент е 247 Нм. Трансмисията е 5-степенна. От Memminger не обявяват цената, но информират, че от мега-костенурката ще бъдат произведени 20 екземпляра.