Маzda 6 или CX-5: комбито или SUV-ът се представя по-добре?


6
май
2019

ТЕ ИЗГЛЕЖДАТ ДОБРЕ – както CX-5, така и 6 Kombi, от Mazda са намерили фина и елегантна линия. Комбито е изненадващо дълго със своите 4,80 метра, а SUV-ът е по-къс с 25 сантиметра. Последният предлага както по-добро усещане за простор, така и осезаемо повече място. Най-вече отпред ще седите значително по-удобно. Облегалката се сгъва на три части, докато при комбито – само на две. И двата автомобила се задвижват от 2,5-литров бензинов мотор със 194 к.с. Той е специален, работи без турбо, но с висока степен на сгъстяване от 13,0:1. Резултатът: солидно количество удоволствие. 4-цилиндровият двигател ускорява добре, разгръща мощността си равномерно, звучи яко, а 6-степенната автоматична предавателна кутия (серийна за Mazda6) му партнира умело и с желание.

В CX-5 ще седите на 70 сантиметра над асфалта, докато в комбито сантиметрите са 56 – за някои качването става трудно

От Mazda са направили стегната, макар и не некомфортна настройка на комбито – съвсем пригодена за дълъг път. CX-5 е доста пъргав и с много добра управляемост за SUV. С цена от 67 980 лв. CX-5 е оборудван с двойно задвижване и се предлага едва високото ниво на оборудване Evolution, а разполагащото с предно задвижване комби „стартира“ от 58 980 лв., но в по-скромното обзавеждане Revolution.

ИЗВОД

6 е фино комби, но ние предпочитаме CX-5. SUV-ът е по-просторен и по-практичен.

Mazda има страхотен дизайн в момента. CX-5 (горе) и 6 Kombi изглежда много добре. Това важи и за интериора, който е с отлична изработка. Прегледни уреди, управлението на навигацията чрез въртящ/натискащ се превключвател е добро

Още по темата

Card image cap
Обновената Mazda CX-5: всичко остава друго

9
май
2017

Първата Петица се оказа чудесен SUV. Защо тогава да го променяме? Нека просто го усъвършенстваме. Еволюция вместо революция

Card image cap
Първи впечатления: VW Touran 1.6 TDI – Повече от достатъчно

22
май
2016

Второто поколение на VW Touran се появи през миналата година – 12 години след първото. Новият Touran е базиран на MQB платформата на концерна и предлага много място за пасажерите и техния багаж

Card image cap
BMW X1 срещу VW Tiguan: Тест на мощни дизелови SUV-ове

30
ное.
2016

Най-мощните дизелови агрегати в компактните SUV-ове на BMW и VW – тествахме ги

Card image cap
Първи сравнителен тест на освежения A-клас

4
ян.
2016

Надпревара в компактния клас. Какво е донесъл фейслифтът на А-клас? Сравнение на моделите с малки бензинови двигатели

Card image cap
Toyota Yaris GRMN: ревящото джудже

4
апр.
2018

Малко и с великолепна мощност благодарение на компресора. Това ни кара да очакваме голямо удоволствие. Но то е помрачено – от спирачките!

Card image cap
Isuzu D-Max срещу Nissan Navara: яките момчета

1
окт.
2017

Двойно задвижване, носеща рама и 1 тон полезен товар: на пръв поглед Isuzu D-Max и Nissan Navara си приличат много – но в действителност товарачите от Япония са коренно различни

Card image cap

В последния брой:

Архив >