2019
ТЕ ИЗГЛЕЖДАТ ДОБРЕ – както CX-5, така и 6 Kombi, от Mazda са намерили фина и елегантна линия. Комбито е изненадващо дълго със своите 4,80 метра, а SUV-ът е по-къс с 25 сантиметра. Последният предлага както по-добро усещане за простор, така и осезаемо повече място. Най-вече отпред ще седите значително по-удобно. Облегалката се сгъва на три части, докато при комбито – само на две. И двата автомобила се задвижват от 2,5-литров бензинов мотор със 194 к.с. Той е специален, работи без турбо, но с висока степен на сгъстяване от 13,0:1. Резултатът: солидно количество удоволствие. 4-цилиндровият двигател ускорява добре, разгръща мощността си равномерно, звучи яко, а 6-степенната автоматична предавателна кутия (серийна за Mazda6) му партнира умело и с желание.
От Mazda са направили стегната, макар и не некомфортна настройка на комбито – съвсем пригодена за дълъг път. CX-5 е доста пъргав и с много добра управляемост за SUV. С цена от 67 980 лв. CX-5 е оборудван с двойно задвижване и се предлага едва високото ниво на оборудване Evolution, а разполагащото с предно задвижване комби „стартира“ от 58 980 лв., но в по-скромното обзавеждане Revolution.
ИЗВОД
6 е фино комби, но ние предпочитаме CX-5. SUV-ът е по-просторен и по-практичен.