Jaguar Land Rover разкри новата си корпоративна идентичност, като част от реорганизацията си в House of Brands.
Новата идентичност на марката се стреми да премахне двусмислието и да изведе на преден план уникалната ДНК на всяка от марките на JLR – Range Rover, Defender, Discovery и Jaguar – както и да ускори изпълнението на визията на компанията да бъде горд създател на модерния лукс.
Коментирайки новата идентичност, главният изпълнителен директор на JLR Адриан Мардел каза: „Вълнуващо е, тъй като разкриваме нова идентичност за компанията като част от нашия подход на House of Brands. Убеден съм, че това идеално илюстрира амбицията на JLR в модерното луксозно пространство.“
Главният креативен директор на JLR, професор Гери Макгавърн OBE, каза: „Това е следващата глава от нашето пътуване Reimagine, за да се превърнем в истински модерен луксозен бизнес. Новата идентичност на JLR ще донесе яснота на нашите клиенти и ще действа като обединител за четирите отделни британски марки.“
Творческият процес зад новата идентичност се фокусира върху елегантност, модерност и далновидна същност, за да покаже посоката и амбицията на компанията. По-нискостоящото J в логото JLR се стреми да добави елегантност, докато изтънченият шрифт илюстрира стъпката на промяна към изисканост и модерност.
JLR потвърди, че марката Land Rover ще остане изключителна част от ДНК на компанията. Land Rover продължава да бъде световноизвестна и важна марка за наследство, оставайки върху емблеми на автомобили, сайтове, социални медии и дилърски сайтове и поддържайки марките Range Rover, Defender и Discovery на световна класа.