Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
МАЛЪК, ПРАКТИЧЕН, SUV? Дали всички тези неща си подхождат? за да разберем това, взехме в автопарка си за автомобили за продължителен тест един VW T-Cross. С всякакви екстри, с цена от 32 607 евро. Подходихме малко скептично през първите 10 000 километра. Дали малкият мотор със 110 к.с. ще се окаже достатъчен за дълги служебни пътувания? Дали комфортът ще бъде на ниво? Ще се окаже ли предлаганото място достатъчно? И на тире въпроса отговорът е „да“. А преди всичко колегите, които са карали този Polo-SUV, вдигат палец. Да, ясно е, че при бързо шофиране 3-цилиндровият мотор харчи около 10 литра на 100 километра, но никога не прави впечатление на претоварен. А опционалните 18-цолови джанти карат T-Cross от време на време да вози твърдо. Затова пък благодарение на регулиращата се задна седалка вътре в T-Cross ще поберете субективно повече, отколкото в едно Polo.
+ малък двигател с добри динамични характеристики, висока позиция на седене, много място в гъвкавия багажник.
– 18-цоловите джанти костват от комфорта на автомобила, асистентът за смяна на пътната лента работи отчасти нелогично, много пари за малък автомобил.
VW T-CROSS 1.0 TSI DSG
СТАРТ 2-ри септември 2020 г.
ЦЖЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 607 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 12 361 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л А 95 Н/100 км