Малък Hyundai с големи екстри

2702
2020

Hyundai i20 навлиза в третото си поколение – и се изкачва един клас по-високо по отношение на оборудването си. AUTO BILD го разгледа отвътре и ще ви даде информация!

Свеж дизайн, голям брой нови асистенти и концепция на кокпита, позната ни всъщност едва от компактния клас: Hyundai пуска ново поколение на малкия си автомобил i20 и атакува конкуренцията.

Във вътрешното пространство на новото i20 срещу доплащане корейците на практика предлагат всичко. Също както и при Mercedes A-клас можете да оборудвате малкия автомобил с 10,25-инчови монитори. В зависимост от избрания режим на движение комбинираният уред дава различно изображение. Индикациите обаче не могат да бъдат индивидуализирани. Ако се откажете от тези екстри, серийно ще получите аналогови кръгли уреди. Централният монитор е в новия за Hyundai вид с разделен екран. Корейците предлагат три изпълнения на развлекателната система на борда. От второто ниво на оборудване разполагате с Apple CarPlay и Android Auto!

Багажникът е пораснал

Не само техниката е по-модерна, но и дизайнът. Хоризонтална структура от ламели обхваща вентилационните отвори, които се намират под централния монитор. Воланът с четири лъча също е нов. Предлаганото място е напълно достатъчно за класа. Багажникът е пораснал с 25 литра до 351 литра. При асистиращите системи i20 предлага почти всичко: асистент за поддържане на пътната лента, адаптивен темпомат и система за предупреждение при напречно движещи се превозни средства.

i20 изглежда доста внушително на пътя

Новият Hyundai i20 е по-нисък в сравнение с предшественика си с 24 милиметра на височина (2580 мм), затова пък е по-широк с цели 30 милиметра (1750 мм). Това придава значително по-спортна визия на малкия автомобил. А що се отнася до дължината, i20 е пораснал с 5 милиметра (4040 мм), като от Hyundai са увеличили междуосието на 2580 милиметра (плюс 10 мм). В предницата на малкия Hyundai виждаме новата каскадна радиаторна решетка. Фаровете са серийно с халогенни крушки, а срещу доплащане се предлагат и изцяло LED-светлини. Задницата също ще е с LED-светлини. Третото поколение на Hyundai i20 може да бъде поръчано и с двуцветен лак – разбира се опционално.

Благодарение на техника с мек хибрид i20 се сдобива с отчасти електрифицирано задвижване. 1-литровият 3-цилиндров мотор се предлага със 100 и 120 к.с. С 48-волтовата техника двигателят ще е още по-икономичен. Ако можете да се откажете от електрическото подпомагане, то можете да получите варианта със 100 к.с. и класически. Базовият мотор на Hyundai i20 продължава да е 1,2-литровият 4-цилиндров. Неговата мощност е 84 к.с., а трансмисията е механична. Всички останали моторизации могат да се комбинират и с автоматични скорости. Пазарният старт на i20 е през лятото на 2020  г. на цени за Германия от около 26 000 лв. С оборудването от фотосесията обаче малкият автомобил ще струва над 40 000 лв. Така  i20 става малък автомобил за хора с големи банкови сметки.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин