Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
АКО СТЕ СИ ПОРЪЧАЛИ MOKKA, значи искате да направите тялото и духа си по-жизнени. Може би до известна степен го може и Opel Mokka. 3-цилиндровият агрегат със 130 к.с. поддържа добре газта. Ако пък сте в настроение, то можете да поизпилите малко гумите и да видите как ESP регулира нервно мигайки, Ако пък продължите да натискате педала на газта, ще достигнете дори и 200 км/ч. Тогава моментният разход се вдига на 23 л/100 км. Ако пък натискате педала на газта спокойно, ще постигнете резултат от 7,0 литра. Ако имаше повече място, то с автомобилът можеха да пътуват четирима за през отпуската. За такива задачи не са подходящи нито задната седалка, нито багажникът. Жалко само, че повърхностите с пиано лак на централната конзола винаги изглеждат зацапани, а регулаторите на вентилационните дюзи вече са се разхлабили. USB-буксата, необходима за свързване на смартфона, също не е толкова стегната, както в началото. Да се надяваме, че ще издържи до края на теста.
+ доставящ удоволствие 3-цилиндров мотор, който може да се кара както спортно, така и икономично
– на някои места има вероятни слабости по отношение на качеството и издръжливостта
OPEL MOKKA 1.2 DI TURBO
СТАРТ 25-ти ноември 2021 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 33 955 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 54 545 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,4 л А 95 Н/100 км
