Малкият е корав

1005
2024

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

НАШЕТО SUZUKI VITARA ДОСТИГНА ЦЕЛТА СИ. В смисъл, че измина 100 000-те километра на нашия продължителен тест. Вариантът с двойно задвижване на Suzuki Vitara се бори смело с дистанцията. Казваме го буквално. Малкият катерач минаваше през сняг и пясък уверено, не затрудняваше с никакви неравности, напречни фуги, дупки или павирани пътища. Отвътре това си личи – тропа, трака и скърца така, сякаш вътрешното пространство ще се разпадне във всеки момент. При темпо 140 км/ч шумовете отвън заглушават всеки разговор. Иначе в края на службата си, „японецът” си върши работата чудесно. Турбобензиновият мотор със 129 к.с. върви изненадващо добре, като единствено ходовете на механичната трансмисия са малко дълги и от време на време лостът влиза трудно. В завоите страничното накланяне на Viatara остава съвсем в рамките на приличното. Жалко,че инфотейнмънт-системата е остаряла. Все пак можете да свържете смартфона си чрез кабел, така че да използвате Android Auto или Apple CarPlay. При всичката тази критика трябва да отбележим и надеждността, тъй като малкият катерач не е има сериозни проблеми по време на теста.

+ надежден, уверено двойно задвижване, сдържан разход при сдържан десен крак.

– изключително силни странични шумове, нечувствително управление, остаряла инфотейнмънт система, твърдо окачване.

SUZUKI VITARA 1.4 ALLGRIP

СТАРТ 1–ви октомври 2021

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 32 150 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 101 128 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,7 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин