Льоб и 208 WRX с 560 „коня“ атакуват Световния рали крос шампионат


7
мар.
2018

Веднага след успеха си на рали „Дакар“ отборът Peugeot Total вече се цели в победа в напълно ново приключение: Световния рали крос шампионат на FIA. За да отбележи първата си година в този впечатляващ и конкурентен формат с включване на изцяло заводски автомобил, отборът на французите подготвя версия за 2018 г. на 208 WRX, който вече е показал огромен потенциал в рали кроса от първото си участие през 2014 г. Ще има трима официални пилоти на отбора PEUGEOT Total в 12-те кръга на Световния рали крос шампионат тази година: легендарният деветкратен световен рали шампион Себастиан Льоб, водачът в рали кроса Тими Хансен и безстрашният му по-малък брат Кевин Хансен. Двамата шведи представляват „следващото поколение“ – част от най-успешната семейна династия в историята на спорта – и ще се възползват от опита на Льоб в пилотирането.

За 2018 г. е подготвен нов 208 WRX, който ще бъде актуализиран през целия сезон с поетапни технологични обновления. Целта е проста: да се спечелят максимален брой точки от началото на сезона с цел да се гарантира отличното представяне на пилотите и отборите в шампионатите в бъдеще, обогатявайки знаменитата история на Peugeot в моторните спортове.

Льоб и Тими Хансен ще седнат зад волана на автомобила с нова спецификация за 2018 г., а Кевин Хансен ще продължи да пилотира обновена версия на модела за 2017 г. Обновленията, които ще бъдат въведени в най-новото поколение 208 WRX с 560 к.с., са предназначени да направят автомобила по-мощен и по-добре управляем. Той е не само по-бърз и по-лек, но е и по-лесен за каране, с усещане за по-бързи реакции и увеличен въртящ момент.

Инженерният екип на Peugeot е работил интензивно върху аеродинамиката, за да подобри показателите, като автомобилът е оборудван с ново антикрило и нова задна броня от началото на годината. Техническите промени на новия автомобил, освен тези на двигателя, включват още усъвършенствано предно окачване и амортисьори, по-големи колела, както и по-бърза смяна на предавките и нова клетка за защита при преобръщане.

 

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин