Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ХУБАВО Е, че Santa Fe не прекалява с „S“-а в „Sport Utility Vehicle“. Дизеловият агрегат с 200 к.с. притежава достатъчна тяга, а 8-степенната му автоматична трансмисия работи прецизно и спокойно. Въпреки това на „корееца“ му е чуждо динамичното каране в завоите. Той се усеща леко тромав, но това изобщо не е притеснително: малко „old school“ въобще не вреди. Още повече, че луксозното серийно оборудване е богато – от подгряващ се волан до камера с перспектива „птичи поглед“. Жалко само, че офроуд-гигантът не блести в парадната си дисциплина. Асистентът за потегляне по наклон „спъва“ темпото, ауспухът не е защитен при „излети“ извън пътя, а понижаващите предавки биха помогнали, а ко теглите например тежко ремарке в полето. За съжаление комфортният модел може да тегли само 2000 килограма.
+ богато оборудване, икономично и уверено задвижване, пет години гаранция без ограничение на пробега.
– навигацията няма трафик информация в реално време, няма понижаващи предавки, само два тона прикачен товар.
HYUNDAI SANTA FE 2.2 CRDi 4WD PREMIUM
СТАРТ 25-ти юли 2019 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 53 290 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 69 033 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,9 л дизел/100 км