Лимузините на топполитиците

В най-сигурните бронирани лимузини на планетата топполитици и високопоставени мениджъри пристигат на Световния икономически форум в Давос


26
ян.
2018

Веднъж годишно на Световния икономически форум в Давос се получава може би най-голямото „струпване“ на бронирани автомобили в света. Почитателката на Audi Ангела Меркел в Швейцария ще разчита на лимузина с тежка бронировка, подобно на други държавни лидери, крале и икономически величия. Това, което изглежда като стандартна лимузина от висок клас, в действителност е командна централа с върхова сигурност.

Макрон с DS7 Crossback

Форумът в Давос се провежда веднъж годишно в политически неутралната Швейцария. На него политиците често демонстрират способностите на своите държави с избора на бронирана правителствена лимузина. Това е особено видно при германския федерален канцлер Ангела Меркел, както и при френския президент Еманюел Макрон, който се возеше из Париж в „прясно брониран“ DS7 Crossback. При други срещи, следвайки принципа на равнопоставеност, Макрон се движеше с Renault Espace – естествено, също с бронировка заради страха от атентати. Това, което изглежда като стандартен френски модел на PSA или Renault, всъщност е като танк на колела: с дебели 10 см бронирани стъкла; врати и капаци, усилени със стомана и карбон – всичко това с идеята да издържа машината на обстрел.

Бронираният Espace

Американският Beast: Тръмп все още очаква своя Cadillac One

Когато през 2009 г. Барак Обама стана президент на САЩ, General Motors достави новия The Beast – вероятно най-сигурния автомобил на планетата. Той прилича на Cadillac STS, но в действителност общото със серийния модел са единствено светлините и радиаторната решетка. Доналд Тръмп, наследникът на Обама, при встъпване в длъжност през 2017 трябваше да получи нова лимузина. Тя обаче още не е готова и поради тази причина Тръмп често се движи със Chevrolet Tahoe/Suburban.

Тръмп все още очаква новата си лимузина от GM

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >