2021
Стандартното Ferrari F8 Tributo ви се струва прекалено скучно? Тогава на помощ идват хората от Novitec: „N-Largo“ с над 800 к.с. предлага абсурдни динамични характеристики и изключителна ексклузивност!
Под лейбъла „N-Largo“ тунинг-специалистите от Novitec правят спортисти с по-широки каросерии и с изключителна екстремност. Портфолиото на Novitec включва и Ferrari F8 Tributo: италианската спортна кола със средно разположен битурбо V8 агрегат серийно се чистли към най-бързите и най-красивите автомобили. За хората със склонност към ексклузивното Novitec дават всичко от себе си – F8 Tributo N-Largo разполага с мощност 818 к.с., адски широк е и е лимитиран само на 15 екземпляра.
В областта на задната си ос тунингованото Ferrari е широко над 2 метра
По-широкият карбонов комплект категорично демонстрира, че тук не става дума за серийно Ferrari. Отпред каросерията е по-широка със седем, а отзад с цели 13 сантиметра. Прави общо 2,11 метра широчина на задната ос! С такава талия трябва особено да внимавате из тесните улички на старите италиански градове. Бодикитът на Novitec е създаден съвместно с германския дизайнер Виторио Щросек и разработен в аеродинамичен канал. Освен по-широки джанти, пакетът включва предна и задна броня, странични прагове, заден спойлер, както и различни вентилационни отвори. Някои части са от прозрачен карбон, но се предлагат и в контрастен цвят или в цвета на автомобила.
F8 Tributo N-Largo е с джанти на Vossen
В калниците има разработени заедно със специалистите от Vossen джанти с размери 9,5 x 21 цола отпред и 12 x 22 цола отзад. Гумите са с размер 255/30 на предната и 335/25 на задната ос. От Novitec са монтирали и спортни пружини, смъкващи окачването с 35 милиметра. За предната ос тунинг-специалистите функция за повдигане с 40 милиметра с цел безопасно преминаване през препятствия на пътя и при влизане в подземни гаражи.
Novitec обещава 7,4 секунди за спринта до 200 км/ч
Зад пътниците е позициониран V8 битурбо агрегат със 720 к.с. С помощта на допълнителни устройства за управление на двигателя, усъвършенстване на запалването и настройка на налягането на пълнене и на впръскване хората от Novitec са изтръгнали 818 к.с. и 903 Нм максимален въртящ момент от мотора. Накрая това се оказва достатъчно за спринт от 0 до 100 км/ч за 2,6 секунди, а с 200 км/ч ще се движите след 7,4 секунди. Максималната скорост на тунингованото Ferrari е 340 км/ч.
Спектакълът е подкрепен от ауспухова уредба, направена по избор от неръждаема стомана или от особено лекия материал инконел.
460 000 лв. е цената на базовото Ferrari F8 Tributo
Интериорът на автомобила също може да бъде облагороден. Можете да комбинирате съвсем свободно материалите, шевовете и декоративните бленди – както например цветовете. От Novitec ще посочат цената при запитване. С оглед на цената от 460 000 лв. за Ferrari F8 Tributo, можете да се досетите, за кои ценови региони ще е предназначен F8 Tributo N-Largo.