2018
Две коли, които се въртят на лед една около друга и по този начин демонстрират „максимално сцепление“, „динамичен контрол“ и „несравнима прецизност“ – по този начин Alfa Romeo иска да спечели вниманието на зрителите, в т.ч. и на тези, които не се интересуват от зимни спортове. За заснемането на атрактивния рекламен клип, в който акцентът е поставен върху 4х4-системата на Giulia и Stelvio, не са използвани специални ефекти – екипът е разчитал единствено на невероятните умения на каскадьорите и на прецизния контрол, който позволяват двете „италианки“. В комбинация с кавър версия (изпълнена от Ursine Vulpine feat. Annaca) на песента на Крис Исаак Wicked Game пързалянето на двата автомобила се превръща в истински танц – който трябва да достигне до сърцата на жадните за емоции почитатели на Alfa Romeo.