Нашите съвети » Легендата е жива

Легендата е жива

2505
2022

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

СНИМКАТА Е ПРАВЕНА ПРЕД ПОРТАЛА на сградата на Петер Беренс в Берлин. Известна сграда на един известен архитект. Тук навремето бе седалището на NAG, Националното автомобилно дружество. Да, наистина, в Обершьоневайде са произвеждани автомобили, сред тях висококачествени прототипи, тежки V8 двигатели, камиони и автобуси. През 1935 г. всичко приключва. NAG става история. Съдба, която надяваме се, никога да не застига M3. Наистина никога. Във времена, в които скоро предстои (трябва) да минем изцяло на електромобили, шофирането на модела е светъл лъч, наслада, творение на изкуството – всеки километър е истинско удоволствие.  Разбира се, сърцето е фамозният редови 6-цилиндров 3,0-литров агрегат, тук комбиниран с 6-степенна механична скоростна кутия. Да, играта със съединителя и газта чрез леко трудно, но затова екзактно и прецизно превключващия скоростен лост изисква време за свикване. Особено, ако преди това сте карали предимно автомобили с автоматични предавателни кутии. Когато свикнете, ще разберете, че едва ли може да има по-хубаво усещане. 6-цилиндровият мотор е в отлична форма, притежава ярък темперамент и солидна мощност, както и фина култура и плътен, дрезгав глас. А 480 к.с. в този седан се усещат значително по-спортно, отколкото в някой SUV. Не, M3 не е прекалено голям, не е прекалено малък, притежава четири врати и предлага достатъчно място. Хармонично е и не се набива на очи. Може би с изключение на крайните ауспухови тръби, зеленият цвят металик и „бъбреците”. Това също е много красива архитектура.

+ 6-цилиндровият двигател е истински шедьовър, фантастично пътно поведение, стегната механична трансмисия.

– както всички актуални модели на BMW и M3 е с тези странни уреди. Според нас не са красиви!

BMW M3

СТАРТ 20-ти октомври 2021 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 111.640 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 26782 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 10,2 л А 98 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ