Легендарният Hornet се завръща в гамата на Honda

0410
2022

Напълно новият Hornet (от англ. – стършел) на Honda показва жилото си. Мотоциклетът е без грам излишно тегло, а водещото в класа съотношение мощност/ маса се осигурява от двигател с мощност 67,5 кВт и въртящ момент от 75 Нм. Те задвижват машина с тегло 190 кг. Напълно новият редови 2-цилиндров агрегат с осем клапана осигурява както ефективност при най-ниските обороти, така и максимална тяга в средните. Това се комбинира с нова ултралека рама за изключителна динамика и мигновено ускорение. Системата Throttle By Wire (TBW) обслужва 3 режима на каране и 3-степенен Honda Selectable Torque Control (HSTC) с интегриран Wheelie Control, плюс 3 нива на спиране на двигателя и доставка на мощност.

Новата рама е изцяло с окачване на Showa: 41-милиметрови вилки с голямо бутало (SFF-BPTM) USD и заден амортисьор, работещ чрез Pro-Link. Двойни, радиално монтирани 4-бутални апарати осигуряват стабилно спиране. Премиум спецификацията включва 5-инчов цветен TFT инструментален дисплей, с Honda Smartphone Voice Control (HSVC), изцяло LED осветление, автоматично отмяна на индикатора и технология за авариен стоп сигнал (ESS). Ще бъде налична и опция за версия, която ще може да се кара с категория A2.

Оригиналният CB600F Hornet от 1998 г. се превърна в изключително популярен мотоциклет в Европа. Със стил, воден от най-новото поколение креативни умове в центъра за научноизследователска и развойна дейност на Honda в Рим, моторът е разработен, за да привлече по-млади мотоциклетисти.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин