„Лачена“ Vectra A на 50 000 км за 5000 лв.


3
сеп.
2019

Първите екземпляри на Opel Vectra вече са достатъчно възрастни за „историческа“ регистрация в Германия: през 1988 г. Vectra A замени Ascona. Моделът със сдържан дизайн си спечелва славата на безпроблемен и надежден. Той не е много атрактивен отвън, но разчита на добра техника и прилично оборудване. Клиентите могат да го поръчат като седан с четири врати и като хечбек с пет. 2,5 млн. продадени екземпляра за 7,5 години вдъхват свежи сили на Opel и изстрелват марката със светкавицата на върха в сектора на служебните автомобили. А сега моделът лека-полека започва да спечелва все повече почитатели на йънгтаймери.

Безупречен автомобил от 1994

Единствено ръждата „спъва“ преди всичко ранните представители на модела и вреди на иначе добрия му имидж. Има обаче и автомобили без корозия, както доказва Opel Vectra A 1.8 CDX от 1994 – набор, за който „кафявата чума“ не е толкова характерна. Екземплярът се продава в германската автокъща Rathenower Mobile. За своите 27 години отвън йънгтаймерът изглежда безупречно. Колата е получила наскоро сертификат от TÜV, което доказва доброто състояние на техниката й. Съгласно данните в обявите автомобилът е обслужен и от първа ръка с пробег едва 50 000 км и се продава за 2590 евро.

В кокпита цари типичната за 90-те години атмосфера

1,8-литровият двигател с 90 к.с. осигурява спокойно придвижване, но няма да задоволи нечии „рейсърски“ амбиции. Оборудването включва 5-степенна трансмисия, серво на волана, електрически огледала и електрически стъкла отпред, централно заключване, алуминиеви джанти, фарове за мъгла, шибедах и радио. За сигурността се грижат предни въздушни възглавници, имобилайзер и ABS.

Още обяви за Vectra A

Още по темата

Card image cap
BAIC BJ 80: китайското копие на G-клас

15
сеп.
2017

Добре знаем, че когато оформят своите продукти, китайците не се притесняват да следват европейския дизайн. Нерядко в далекоизточната страна копират дори цели автомобили. Поредното доказателство: BJ 80, с който BAIC направо посяга на иконата G-клас. Като изключим радиаторната решетка, китайците не са си дали зор да дадат от себе си при оформлението на колата и смело са „копи-пействали“ от G-клас. Eстествено, отдалеч машината „лъха“ по-скоро на евтина пластмаса, отколкото на висококачествени материали. Фаровете на BAIC BJ 80 са в типичната кръгла форма, но поне не са като при оригинала с LED-лайстни и вместо това има още две малки кръгли светлини като добавка (за дневните и за мигачите). Стоповете също са с друга форма, не като при G-клас. Иначе ръбестата каросерия с изнесени калници е точно като при „кубчето“. Моторът на BAIC BJ 80 също не е собствена разработка, а е взет „на заем“ от Saab. Правото върху технологиите на шведския производител е купено от BAIC през 2009 г. Наред с патентите за 2- и 2,3-литровите турбодвигатели това включва и целите платформи на Saab 9-3 и първия 9-5, върху които BAIC прави собствени модели. BJ80 използва 2,3-литровия агрегат със свръхпълнене, генерира 253 к.с. и 350 Нм максимален въртящ момент. Срещу базовата цена от 288 000 юана (ок. 78 000 лева) клиентите получават ръчна трансмисия, но поне 4х4 е серийно. За сравнение: най-достъпната G-класа в момента – G 350 d, излиза минимум 180 000 лева – с 6-цилиндров дизел 245 „коня“. Ако искате бензинова моторизация, ще трябва да отделите поне 210 000 лева. На изложението в Шанхай „клонингът“ на G-клас беше представен като Plug-in хибрид.

Card image cap
Ричард Хамънд катастрофира с мотоциклет

20
мар.
2017

При снимки на The Grand Tour в Мозамбик британската звезда Ричард Хамънд е претърпял инцидент с мотоциклет

Card image cap
Honda Civic лимузина за Европа

29
сеп.
2016

Civic е най-важният модел на Honda за Европа. Десетото поколение е изцяло нова разработка. В Европа вече ще се предлага и лимузината

Card image cap

В последния брой:

Архив >