Лайфстайл авантюра

Практичното комби на Dacia винаги се е отличавало с много място. Сега Logan MCV Stepway е "натоварен" и с малко лайфстайл, както и с по-богато оборудване


4
апр.
2018


Автомобилните производители предлагат отдавна малко по-високи комбита с пластмасови елементи по каросерията, които подчертават  офроуд-визията на модела. Сега и Dacia пуска отличаващ се със специални дизайнерски елементи модел – практичното комби Logan MCV вече се предлага във версия „Stepway“. Двуцветната предна броня, черните странични прагове и рамки на калниците, както и защитните кори на пода на автомобила са типичните елементи на дизайна, изразяващи амбициите за извън пътя на Logan MCV. По-големият с 4,6 см клиренс ги допълва, но бързам веднага да ви кажа: двойно задвижване не се предлага, затова е по-добре да използвате просторното и практично комби най-много за леки разходки извън асфалтираните пътища. Иначе след фейслифта бронята на автомобила е нова – заедно с новия светлинен подпис и LED-дневните светлини. Задната броня също е обновена – заедно с LED-задните светлини. Stepway изглежда по-динамично с дизайнерските си джанти.

Вътрешното пространство на Logan MCV Stepway не се отличава от това на нормалния модел. Седалките са с мека двуцветна тапицерия и са удобни, има подлакътник от страната на водача. Отзад могат да се поберат трима души, като предлаганото място за краката е сравнително прилично. Вместимостта на багажника е 573 литра, като след сгъване на задната седалка ще поберете 1518 литра. Върху релсите на покрива на Stepway можете да транспортирате товари с тегло до 80  килограма.

Оборудването включва навигационна система с тъчскрийн, която си върши работата много добре, а освен това разполагате със задни паркинг сензори, асистент за потегляне по наклон и камерата за движение на заден ход (доплащаща се). Logan MCV бе оборудван и с 12-волтов вход за захранване, където бе включен рутерът за мобилния 4G интернет, част от серийните екстри на Stepway моделите в България.

За задвижването на тестовия Logan MCV Stepway отговаряше 1,5-литров дизелов двигател с мощност от 90 конски сили и 220 Нм максимален въртящ момент. Спринтът от 0 до 100 км/ч се взема за 128 секунди, а максималната скорост на румънското комби е 172 км/ч. 5-степенна механична скоростна кутия превключва предавките прецизно, а разходът на гориво според производителя е 3,9 литра на 100 километра, който спокойно може да бъде постигнат с разумно каране. Малко по-високата каросерия на Stepway е причина за лекото поклащане на комбито в сравнение с нормалния Logan MCV, но като цяло автомобилът предлага добър комфорт на возене, а окачването се справя с неравностите на пътя по приятен начин. Управлението можеше да бъде една идея по-директно.

Цената на тествания от нас Logan MCV Stepway е 26 890 лв.

 

ИЗВОД

Logan MCV е честно и практично комби, което предлага много място и с което ще пътувате икономично и комфортно. Сега от Dacia пускат и версия Stepway – с офроуд-елементи по каросерията, по-голям клиренс и по-богато оборудване. Симпатично намигване в посока лайфстайл.

 

Технически данни

Dacia Logan MCV Stepway dCi 90

4-цил. турбо, отпр. напр. • работен обем 1461 cм3 • мощност 66 кВт. (90 к.с.)/4000 об/мин •  максимален въртящ момент 220 Нм при 1750 об/мин •  предно задвижване/5-степ. механична трансмисия • максимална скорост 170 км/ч • 0–100 км/ч за 13 сек • Д/Ш/В 4528/1733/1590 мм • междуосие 2635 • обем на багажника 573 – 1518 л • собствено тегло 1090 кг • разход на гориво 3,9 л дизел/100 км • CO2 98 г/ км • цена от 26 890 лв.

Приятен и функционален интериор – сега освежен и с малко блясък, благодарение на цветните и хромирани елементи.

Благодарение на по-големия си клиренс (с 4,6 см, общо 17,4 см) Logan MCV Stepway може да се справи с по-леки предизвикателства извън пътя

Практично комби с много място: в багажника на Logan MCV ще поберете 573 литра, а след сгъване на седалките – 1518 литра

Още по темата

Card image cap
Hyundai i20 Active с новия 3-цилиндров турбодвигател

11
апр.
2016

Hyundai има 3-цилиндров агрегат със свръхпълнене, който ще замени по-големите атмосферни мотори. AUTO BILD изпробва двигателя в i20 Active

Card image cap
Bentley Bentayga V8 Diesel: благородните 900 Нм

12
дек.
2016

Bentayga V8 D е изключително фин SUV за англофили с мноооооооооого пари. AUTO BILD усети мощта му

Card image cap
Lada Vesta: нов модел от стари времена

10
ное.
2017

Новият седан на Lada изглежда много добре, но при шофиране не ни очарова. Първи тест на Vesta 1.6 16V

Card image cap
Audi Q5 2.0 TDI: повече комфортен, отколкото спортен

24
ное.
2016

Новото Audi Q5 не изненадва с външния си вид, но ни радва с комфорта си. AUTO BILD изпробва TDI-версията със 190 конски сили!

Card image cap
Audi 100, Ford Scorpio, Opel Omega A: Сравнителен тест на три млади класики

31
мар.
2017

Поглеждаме с меланхолия назад и преминаваме около конусите с Audi 100, Ford Scorpio и Opel Omega

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: