Лайфстайл авантюра

Практичното комби на Dacia винаги се е отличавало с много място. Сега Logan MCV Stepway е "натоварен" и с малко лайфстайл, както и с по-богато оборудване


4
апр.
2018


Автомобилните производители предлагат отдавна малко по-високи комбита с пластмасови елементи по каросерията, които подчертават  офроуд-визията на модела. Сега и Dacia пуска отличаващ се със специални дизайнерски елементи модел – практичното комби Logan MCV вече се предлага във версия „Stepway“. Двуцветната предна броня, черните странични прагове и рамки на калниците, както и защитните кори на пода на автомобила са типичните елементи на дизайна, изразяващи амбициите за извън пътя на Logan MCV. По-големият с 4,6 см клиренс ги допълва, но бързам веднага да ви кажа: двойно задвижване не се предлага, затова е по-добре да използвате просторното и практично комби най-много за леки разходки извън асфалтираните пътища. Иначе след фейслифта бронята на автомобила е нова – заедно с новия светлинен подпис и LED-дневните светлини. Задната броня също е обновена – заедно с LED-задните светлини. Stepway изглежда по-динамично с дизайнерските си джанти.

Вътрешното пространство на Logan MCV Stepway не се отличава от това на нормалния модел. Седалките са с мека двуцветна тапицерия и са удобни, има подлакътник от страната на водача. Отзад могат да се поберат трима души, като предлаганото място за краката е сравнително прилично. Вместимостта на багажника е 573 литра, като след сгъване на задната седалка ще поберете 1518 литра. Върху релсите на покрива на Stepway можете да транспортирате товари с тегло до 80  килограма.

Оборудването включва навигационна система с тъчскрийн, която си върши работата много добре, а освен това разполагате със задни паркинг сензори, асистент за потегляне по наклон и камерата за движение на заден ход (доплащаща се). Logan MCV бе оборудван и с 12-волтов вход за захранване, където бе включен рутерът за мобилния 4G интернет, част от серийните екстри на Stepway моделите в България.

За задвижването на тестовия Logan MCV Stepway отговаряше 1,5-литров дизелов двигател с мощност от 90 конски сили и 220 Нм максимален въртящ момент. Спринтът от 0 до 100 км/ч се взема за 128 секунди, а максималната скорост на румънското комби е 172 км/ч. 5-степенна механична скоростна кутия превключва предавките прецизно, а разходът на гориво според производителя е 3,9 литра на 100 километра, който спокойно може да бъде постигнат с разумно каране. Малко по-високата каросерия на Stepway е причина за лекото поклащане на комбито в сравнение с нормалния Logan MCV, но като цяло автомобилът предлага добър комфорт на возене, а окачването се справя с неравностите на пътя по приятен начин. Управлението можеше да бъде една идея по-директно.

Цената на тествания от нас Logan MCV Stepway е 26 890 лв.

 

ИЗВОД

Logan MCV е честно и практично комби, което предлага много място и с което ще пътувате икономично и комфортно. Сега от Dacia пускат и версия Stepway – с офроуд-елементи по каросерията, по-голям клиренс и по-богато оборудване. Симпатично намигване в посока лайфстайл.

 

Технически данни

Dacia Logan MCV Stepway dCi 90

4-цил. турбо, отпр. напр. • работен обем 1461 cм3 • мощност 66 кВт. (90 к.с.)/4000 об/мин •  максимален въртящ момент 220 Нм при 1750 об/мин •  предно задвижване/5-степ. механична трансмисия • максимална скорост 170 км/ч • 0–100 км/ч за 13 сек • Д/Ш/В 4528/1733/1590 мм • междуосие 2635 • обем на багажника 573 – 1518 л • собствено тегло 1090 кг • разход на гориво 3,9 л дизел/100 км • CO2 98 г/ км • цена от 26 890 лв.

Приятен и функционален интериор – сега освежен и с малко блясък, благодарение на цветните и хромирани елементи.

Благодарение на по-големия си клиренс (с 4,6 см, общо 17,4 см) Logan MCV Stepway може да се справи с по-леки предизвикателства извън пътя

Практично комби с много място: в багажника на Logan MCV ще поберете 573 литра, а след сгъване на седалките – 1518 литра

Още по темата

Card image cap
F-Pace 20d срещу Mercedes GLC 250 d: Jaguar ловува на територията на SUV- овете

22
юни
2016

Германските благородни марки трябва да внимават! F-Pace оспорва челната позиция на доказаните SUV-ове. Дали обаче „британецът“ предлага достатъчно лукс освен голямото си име?

Card image cap
Първи впечатления: Renault Talisman TCe 200

9
ное.
2016

Renault изпраща Talisman в битката за средния клас - с отличен бензинов агрегат, щедро място и уютна атмосфера

Card image cap
Първи тест на най-малката Honda

21
дек.
2015

Напълно различна и въпреки това всичко е постарому: на новата Honda Jazz й липсва само огън под предния капак

Card image cap
Mercedes AMG E 63 S 4Matic+: Дрифтът е задължителен

18
ян.
2017

AMG оборудва E-клас с 612 к.с. – както и с режим за дрифт. Атака!

Card image cap

В последния брой:

Архив >