Кучето ми обича този автомобил


18
юни
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

МЕЖДУВРЕМЕННО СИ ИМАМ КУЧЕ. И тъй като моят Антон си вре муцуната навсякъде, напоследък е опознал много автомобили. Кучетата оценяват колите по съвсем други критерии в сравнение с нас хората. Високата седалка не се оценява добре, тъй като означава повече усилия при катерене (плюс за Taycan), големите прозорци, пропускащи много слънчева светлина – също. Освен това спортните седалки не са много удобни за спане – тук Taycan малко издиша, макар и ние хората да сме на друго мнение. Четирикракият приятел на човек харесва едно нещо в електрическия спортист: това, че често трябва да бъде зареждан. толкова често спиране на дълъг път, колкото с Taycan, не сме правили досега – освен това паузите никога не са били толкова продължителни. Когато закачите Porsche-то на кабела за зареждане (средно на всеки 350 до 400 километра), има време за кратка разходка или игра с топката. Все пак без да ви доскучава, тъй като след 15, 20 минути отново сте напът с достатъчно електроенергия от зарядната станция за бързо зареждане.  Porsche се справя безупречно в това отношение – стига зарядната станция да е свободна, когато се появите. След пет минути Taycan разполага с енергия за 100 километра – зареждането става с до 270 кВт.  ако трябва да съм честен, редовното спиране се отразява добре и на водача – накрая не пътувате чак толкова бавно.

+ мощ и удоволствие от шофирането без край, изненадващо просторен, наистина бързо зареждане с 270 кВт.

– изнервящи дреболии: бавен софтуер, заяждащ капак на багажника. Както и висок разход на енергия.

PORSCHE TAYCAN 4S

СТАРТ 17-ти октомври 2020 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 171 182 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 30 300 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 24,1 кВт./100 км

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин