2021
За втора поредна година Исторически парк обявява конкурс за превозни средства, персонализирали външния си вид в българска стилистика. Една от основните цели на Исторически парк е обединението, защото България – това сме ние! И ние сме онези, които трябва да се грижим за съхранението на българския дух.
За да може всеки да цени историята си и да гради едно по-добро бъдеще за себе си и света около него, той трябва да знае, откъде идва, кои са корените му. Само така ще разбере накъде отива и какво може да постигне. Именно затова е необходимо всеки българин да помни, че е дете на велик народ.
Конкурсът „Ние сме България” не е просто събитие, а обединителна сила. Той е един чудесен начин да направим автомобилите си най-голямата движеща се реклама на България. Всички ние сме жители на една държава, синове и дъщери на един народ. Живеем заедно и би трябвало да сме обединени, да се подкрепяме и да правим средата около нас по-красива. Но в ежедневието виждаме разделение между хората. Заобиколени сме от чужди марки, вериги магазини и фирми.

Благодарение на брандираните с български символи автомобили, ще напомним за величието, което е било, и ще вдъхнем вяра във величието, което може да бъде, ако всеки един човек се старае да развива България и да я прави все по-красива. Всяко наше превозно средство ще бъде символ на България!
За участниците е обявен награден фонд:
– 1-во място: 5 000 лева
– 2-ро място: 2 000 лева
– 3-то място: 1 000 лева

Входът за автоизложбата е свободен. До този момент има записан рекорден брой участници. А ето и какво споделят някои от тях:
Петър Кацарски: ,, Аз реших да брандирам автомобила си с цел – рекламиране на българските символи. В детайлите си дизайнът включва шевици и изобразява старата дамаска стомана, с която в миналото са се изработвали мечовете на тракийците. В днешно време популялизираме много различни неща, които понякога са дори вредни за хората. Забравяме да бъдем единни и да се обединяваме около една обща идея – това да възродим българската култура. Радвам се, че съм част от събитието, защото с действията си възобновяваме българското!”.
Мирослав Стоянов: ,,Реших да брандирам автомобила си с българските символи, които ще ни помогнат да разпространим и запазим България, отколкото да рекламирам дадена компания. Така и самият автомобил има по-голяма идентичност. Всички ние сме билборди, нека поне бъдем такива за българското, за обединението и за това, което може да ни помогне да направим България едно ново по-добро място!”
Иван Стоев: ,,Лично за себе си мога да кажа, че откакто управлявам този автомобил, чувството е страхотно. Нека направим България разпознаваема както на наша територия, така и когато пътуваме в чужбина!”