Комфортен по лоши пътища


8
авг.
2019

Skoda Superb се предлага за първи път във версия Scout с офроуд визия и елементи. AUTO BILD тества модела.

Със фейслифта на Superb, Skoda предлага за първи път и рустикална версия Scout на модела. Дали обаче тази комбинация има смисъл? AUTO BILD изпробва Skoda Superb Scout с 2-литров TSI двигател.

Двойното задвижване е постоянно активно

Загатната предпазна кора на модела покрива двигателя отдолу, а двойното задвижване е перманентно включено. Този плюс по отношение на сцеплението ще ви помогне преди всичко при движение по мокри пътища, през зимата или извън асфалтирани участъци. Именно там то увеличава комфорта: по-дългият ход на пружината поглъща по-добре неравностите в настилката и прави по лоши пътища по-приятно.

По-стегнато окачване с натискане на бутон

Ако искате да карате бързо в завоите и да намалите страничното накланяне, трябва да включите адаптивните амортисьори (доплащане 1700 лв.) и тогава в режима на движение „Sport“ настройката на окачването ще стане по-стегната. все пак трябва да споменем, че Skoda никога не вози твърдо – чехите никога не са стигали дотам. Естествено и с дизеловия агрегат със 190 к.с. ще се придвижвате бързо, но нашият фаворит е разполагащият с 272 к.с. бензинов мотор, комбиниран с автоматичната трансмисия с два съединителя  – именно него тествахме. Така моторизиран, тежащият 1667 килограма Scout достига след 5,7 секунди темпо 100 км/ч, а максималната му скорост е 250 км/ч. Разходът на гориво – 7,1 литра на 100 километра. 4-цилиндровият двигател винаги е приятно сдържан по отношение на шума.

Плавна смяна на скоростта

Преди всичко асистиращите системи за водача от обикновения Superb правят този кросоувър модерен автомобил: адаптивният темпомат поддържа автоматично дистанция спрямо движещия се отпред автомобил до скорост 210 км/ч. Заедно с асистента за запазване на пътната лента и системата за разпознаване на пътни знаци той се грижи за приятното и сигурно придвижване напред. Тествахме система и тя се отличи с плавната смяна на скоростта.

Още по темата

Card image cap
Polo срещу Ibiza: кой тук гледа на червено?

28
ное.
2017

Новият Seat Ibiza срещу чисто новото VW Polo. И двата модела с 1-литров трицилиндров двигател със 115 к.с. се произвеждат на един и същ конвейер в Испания – и въпреки това са напълно различни. Дуел между братя

Card image cap
100 000 км с Hyundai Elantra: коравият „кореец“

11
февр.
2018

В продължилия над 100 000 километра тест Hyundai Elantra 1.6 GLS доказа, че човек може да разчита на семплата му, но надеждна техника.

Card image cap
Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Солиден, но ръждив

7
апр.
2016

Хибридните модели на Toyota отдавна са синоним на надеждност. Тестът на 100 000 км обаче не премина съвсем без последствия за единствения малък хибриден автомобил на пазара

Card image cap

В последния брой:

Архив >