2019
Skoda Superb се предлага за първи път във версия Scout с офроуд визия и елементи. AUTO BILD тества модела.
Със фейслифта на Superb, Skoda предлага за първи път и рустикална версия Scout на модела. Дали обаче тази комбинация има смисъл? AUTO BILD изпробва Skoda Superb Scout с 2-литров TSI двигател.
Двойното задвижване е постоянно активно
Загатната предпазна кора на модела покрива двигателя отдолу, а двойното задвижване е перманентно включено. Този плюс по отношение на сцеплението ще ви помогне преди всичко при движение по мокри пътища, през зимата или извън асфалтирани участъци. Именно там то увеличава комфорта: по-дългият ход на пружината поглъща по-добре неравностите в настилката и прави по лоши пътища по-приятно.
По-стегнато окачване с натискане на бутон
Ако искате да карате бързо в завоите и да намалите страничното накланяне, трябва да включите адаптивните амортисьори (доплащане 1700 лв.) и тогава в режима на движение „Sport“ настройката на окачването ще стане по-стегната. все пак трябва да споменем, че Skoda никога не вози твърдо – чехите никога не са стигали дотам. Естествено и с дизеловия агрегат със 190 к.с. ще се придвижвате бързо, но нашият фаворит е разполагащият с 272 к.с. бензинов мотор, комбиниран с автоматичната трансмисия с два съединителя – именно него тествахме. Така моторизиран, тежащият 1667 килограма Scout достига след 5,7 секунди темпо 100 км/ч, а максималната му скорост е 250 км/ч. Разходът на гориво – 7,1 литра на 100 километра. 4-цилиндровият двигател винаги е приятно сдържан по отношение на шума.
Плавна смяна на скоростта
Преди всичко асистиращите системи за водача от обикновения Superb правят този кросоувър модерен автомобил: адаптивният темпомат поддържа автоматично дистанция спрямо движещия се отпред автомобил до скорост 210 км/ч. Заедно с асистента за запазване на пътната лента и системата за разпознаване на пътни знаци той се грижи за приятното и сигурно придвижване напред. Тествахме система и тя се отличи с плавната смяна на скоростта.