Комфортен, но не достатъчно икономичен

2212
2022

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

РАЗДЕЛЕНИЕ НА ТРУДА: под 65 км/ч за задвижването отговарят само двете електрически машини, а атмосферният бензинов двигател се използва само като генератор; едва при по-висока скорост той задвижва предните колела. Без вредни емисии могат да бъдат изминати 43 километра, а разходът на гориво е между 7,5 л/100 км и над 10 литра на магистралата с изтощена батерия. Ако закачите ремарке с тегло един тон – разрешено е до 1,5 тона – разходът се покачва на 16 литра, като тогава пробегът ще бъде малко над 200 километра. Резервоарът побира доста малките 43 литра. Затова пък комфортът на возене е убедителен – Eclipse Cross е идеален за комфортно пътуване на дълги разстояния. Също така „японецът” има известни умения и извън асфалтираните пътища – доколкото го позволяват клиренсът от 185 милиметра и ниската муцуна.

+ превъзходен комфорт на возене. Възможност за бързо зареждане. Пригоден за офроуд благодарение на двойното си задвижване.

– малък резервоар. Лаком при изтощена батерия. Управлението можеше и да е по-прецизно. Максимална скорост от само 162 км/ч.

MITSUBISHI ECLIPSE CROSS PHEV

СТАРТ 13-ти май 2022

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 47 090 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 29208 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,9 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин