Компактен отвън, на малък отвътре


29
дек.
2020

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

КОЙТО ИМА ЗДРАВ ГРЪБ, обича Captur. Най-после един „французин“, който да не вози меко! Качването е приятно високо – жалко само, че ниският покрив става опасен, ако сте с ръст над 1,85 метра. Има ли обаче вътре достатъчно пространство? Captur е с размерите на компактен автомобил, но е малко тесен отвътре – проблем, който имат и много други модели от този клас. Регулиращата се по дължина задна седалка позволява известна гъвкавост: удобното пътуване и транспортирането на много багаж обаче не става по едно и също време. При идентично междуосие някои компактни модели изтръгват повече пространство. Разполагащият със 131 к.с. бензинов двигател е мощен (и няма как да е иначе при тегло от 1345 кг), но не поставя рекорди по отношение на икономичността. Автоматичната трансмисия с два съединителя е леко изнервяща с дългите си паузи на превключване, с мудното потегляне и придърпването по време на бърза смяна на предавките. Затова типично по френски добро е прецизно реагиращото окачване (макар и да не е много щадящо за гърба).

+ удобни седалки, отлична резолюция на монитора, мощен бензинов мотор, прецизно окачване.

– сложно управление на кокпита, лош обзор, леко нечувствително управление, недобро оползотворяване на вътрешното пространство. 

RENAULT CAPTUR TCE 130 EDC

СТАРТ 23-ти септември 2020

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 29 925 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 8342 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин