2018
Тези французи са полудели! Радикално намаляват през 1987 г. оборудването и теглото на Peugeot 205 GTI и пускат резултата като Peugeot 205 Rallye 1.9. Дали той е успешен? Разбира се!
GTI, на което е базирано 205 Rallye, е планиран като топмодел още преди началото на разработката на 205.
Със втория фейслифт през 1990 се появяват двуцветни задни светлини. Задният капак стига до бронята – последствието е много нисък товарен ръб. Трябва да споменем, че по времето на 205 този факт не се разбира от само себе си.
Белите стоманени джанти се предлагат само за този модел. С тях 205 изглежда по-внушителен, отколкото предполагат гумите с размер 165.
Ексклузивните спортни седалки с логото „Peugeot Talbot Sport“ са удобни, докато яркочервеният мокет и червените предпазни колани едва ли се харесват на всеки. Специфични част на 205 Rallye като седалки и постелки днес могат да се намерят само с много късмет.
Отвътре 205 Rallye е аскетичен. Скоростният лост и аудиосистемата тук не са оригинални.
Не толкова аскетични са малкото на брой, но удобно разположени въртящи се превключватели (от фейслифта 1988) и бутони.
Максималната скорост на 205 Rallye 1.9. е 191 км/ч.
Задната седалка е със същата чувствителна тапицерия както и предните седалки. С четирима възрастни на борда ще е тясно.
В 205 Rallye работи 1,9-литров мотор със 102 к.с.
На това място обикновено ви съветваме да потърсите автомобил в оригинално състояние. В случая с 205 Rallye това е по-лесно да се каже, отколкото да се направи. ако все пак имате такъв късмет, то веднага купувайте!