2022
Специалистите на тема Ferrari от Novitec дават още по-голяма мощност на SF90 Stradale. След тунинга хиперавтомобилът разполага с 1109 к.с.!
1000 к.с. са магическа граница! През 2019 г. Ferrari представи SF90 Stradale – първият Plug-in-хибрид на марката. Ядрото на хиперавтомобила на италианците е 4,0-литров V8-битурбо агрегат,. Подпомаган от 3 електромотора.
Системната му мощност е 1000 к.с. и 800 Нм максимален въртящ момент. Теглото на автомобила е 1570 кг, което прави по 1,57 кг на конска сила. Ако това не ви е достатъчно – Novitec ще ви предложи повече.
Novitec предлага за SF90 над 1100 к.с.
Серийните динамични характеристики на SF90 са като от друга планета: за 2,5 секунди от 0 до 100 км/ч, 0 до 200 за 6,7 секунди и 340 к.с. максимална скорост. Ако все пак собственикът на SF90 се оплаче от липса на мощност, то хората от Novitec ще му дадат за SF90 над 1100 к.с.
Тунинг-специалистите на тема Ferrari за монтирали два модула за управление „N-Tronic“, които премахват ограничение за налягането на пълнене. Отделно се предлагат и ауспухови уредби със или без клапи.
0-200 км/ч за рекордните 6,3 секунди
Макар и пространството за подобрения в този клас от мощност да не е голямо, Novitec успяват да изтръгнат от модифицираното SF90 една десета от секундата за спринта до 100 км/ч (2,4 секунди). След 6,3 секунди ще се движите с 200 км/ч, а тунинг специалистите посочват като максимална скорост над 340 км/ч.
Части от прозрачен карбон
В унисон с увеличената мощност Novitec са се погрижили и за външния вид на SF90 Stradale. Предлагат се преден сплитер, допълнителни елементи за предната броня и предния капак, странични прагове, спойлер „патешка опашка”, дифузьор и дори и предни калници. Всички части са от прозрачен карбон.
По отношение на джантите Novitec се кооперира с известния американски производител Vossen. За SF90 се предлагат алуминиеви джанти NF10 с централен болт и с размери 255/30 ZR 21 (VA) и 325/25 ZR 21 (HA).
Като алтернатива клиентите могат да избират между други 20-/21-цолови комплекта джанти. От Novitec са се погрижили и за пружини за смъкване на окачването.
Относно цените на тунинга и частите засега няма информация. Те в никакъв случай не са евтини, макар и това да не е от голямо значение за един притежател на SF90. Базовата цена на притежаващото 1000 к.с. Ferrari е поне 850 000 лв. На пазара за употребявани автомобили SF90 се предлагат за поне 1.000.000 лв.