2024
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
В ЕРАТА НА SUV-ове, кросоувъри и други колоритни концепции, едно класическо комби изглежда направо демоде. При това с двигател с вътрешно горене под капака, дори дизел. Той обаче е проектиран като мек хибрид, с 48-волтова техника и стартер генератор, интегриран в корпуса на трансмисията. Но без електрическо, водородно или друго алтернативно задвижване. Звучи като динозавър, нали? Комичното е, че за почти 70 000 километра, изминати досега, тази класическа комби-концепция се оказва изключително удобна и практична, както и много подходяща за всекидневна употреба. Benz-ът предлага наистина голямо пространство, фино обзаведен интериор с модерна мултимедия и достатъчно просторен багажник (490 до 1510 литра). Освен това е изключително приятен за шофиране. 2,0-литровият дизелов агрегат разполага с много мощност, ускорява мощно и е издръжливост. Ако бързате, можете да вдигнете доста над 200 км/ч, дори и на по-големи разстояния, напълно спокойно. Четирицилиндровият двигател се справя с изненадващо скромен разход на гориво. До момента имаме резултат от средно 6,1 литра. Ако се замислите, спокойно може да бъде около 5,0 литра. В комбинация с 66-литровия резервоар (100 лв. допълнително), това води до наистина впечатляващи пробези, нали, скъпи приятели на електрическите автомобили? Но да, разбира се,
Но да, разбира се, определено можете да чуете дизеловия двигател при натоварване, но той никога не е шумен или досаден. С адаптивните амортисьори C 220 d вози много уверено и не само благодарение на задните задвижващи колела (2,5 градуса) се управлява учудващо лесно. Финото управление с добра обратна връзка е традиционно за Mercedes от известно време. В бордовия дневник има само положителни коментари за седалките, удобни дори при дълги и дори много дълги пътувания. Досега не е имало оплаквания за мястото и седалките на втория ред. Няколко дреболии ще подсладят престоя ви на борда. Системата за гласови команди на MBUX е една от най-бързите и интелигентните, които познаваме. Уредите и мултимедийният дисплей изглеждат много добре. И не на последно място аудио системата Burmester е част от него. Това е един от редките примери, че hi-fi системите в автомобилите наистина могат да звучат отлично. Плътен бас, остри високи, фина прозрачност и красива пространственост – така трябва да бъде. Силно препоръчително. И между другото, динозаврите са живели на Земята около 165 милиона години. При хомо сапиенс, тоест ние, хората, както и да изчислявате, максималната възраст е около 300 000 години. Просто нещо за размисъл.
+ убедителна цялостна концепция, висок комфорт, мощен и икономичен дизелов двигател.
– висока цена. Въпреки че тестовият Benz има екстри на борда за 46 000 лв. – може би не е нужно всичко да е включено.
MERCEDES C 220 d T-MODELL
СТАРТ 21-ви април 2023 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 81 271 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 68 416 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л дизел/100 км