2019
Моделът е символ на естетиката, а двигателят – от голяма серия. Renault Alpine A310 V6 е убедително творение на изкуството. Нашата класика на деня!
През 1971 г. се появява новото поколение на Alpine A310 (1971-1985), първоначално още със стария 1,6-литров 4-цилиндров мотор от Renault 16 TS. През 1976 г. се появява и V6-модела, а производството на версията с 4-цилиндров двигател е преустановено. Един наелектризиращ автомобил!
Със спираща дъха форма и мощна моторизация
С разделената в средата предница, вентилационните отвори на задните колони и нежно извитата задница, Alpine A310 V6 (който от 1978 е Renault) има съвсем различен външен вид. Моделът е с 2+2 места, но задните места стават само за аварийни случаи. При качване също ви очакват различни преживявания: уредите са с оранжеви надписи на черен фон. Седалките са удобни. PRV-V6-двигателят е плод на съвместна работа на Peugeot, Volvo и Renault и е позициониран далеч назад, скрит под капак, който можете да сбъркате с багажник. 150 к.с. е мощността на V6 мотора с работен обем 2,7 литра. Звукът е спортен.
Цените на оригиналните Alpine A310 V6 растат
Макар и присъствието на V6 двигателя винаги да е осезателно, до 4500 об/мин моторът ускорява бързо, а едва след това става муден. Максималната скорост е 225 км/ч. С малко повече упражнение по отношение на трансмисията, ви очакват приятни преживявания. „Французинът“ е ултрадиректен и суперлек в слалома. Въпросът с резервните части стои по следния начин: някои неща като двигател, трансмисия и задни светлини са от голяма серия и могат да се намерят в магазини за резервни части на Renault. По-трудно и значително по-скъпо е тогава, когато частите са Alpine. А някои неща просто няма откъде да бъдат намерени – например уреди за арматурното табло и чувствителните на слънчева светлина тапицерии от плат на седалките. Общо взето се предлагат малко екземпляри, като има доста автомобили, станали обекти на тунинг-специалистите.