Класика на деня: BMW 750 L7 V12


27
ное.
2019

BMW 750 L7 V12 поставя през 1997 мащаби по отношение на лукса и предлаганото място. Рядко срещаната Серия 7 струва колкото едно жилище и е произведена само 899 пъти. Нашата класика на деня!

Черешката на тортата на второто поколение на Серия 7 (E32): BMW 750 с 12-цилиндров мотор първоначално се предлага само като версия Li с дълго междуосие. По онова време AUTO BILD е впечатлен от щедрото предлагано място: „Тук можете да кръстосате един върху друг краката си, без да допрете предната седалка.“

Мощността на V12 двигателя е 326 к.с.

Следващото поколение E38 е третото на Серия 7 и се продава още по-добре от предшественика – 327 598 автомобила, като през 1997 г. колата дори участва във филма с Джеймс Бонд „Винаги ще има утре“.  BMW предлага Серия 7 и като удължена с 25 сантиметра версия L7 (дължина: 5374 мм, широчина: 1862 мм, височина: 1425 мм, междуосие: 3320 мм, собствено тегло: 2215 кг). Като база служи 750iL с 12-цилиндров двигател. Отвън по-дългата версия си личи по допълнителния елемент на средната колона. Посредством увеличение на работния обем на двигателя на 5,4 литра инженерите са постигнали мощност от 326 к.с. За седем секунди се взема спринта от 0 до 100 км/ч, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Цената е четвърт милион германски марки

L7 е струвал навремето колкото жилище в добър район (от 246 000 германски марки). Между 1997 и юли 2001 г. баварците произвеждат 899 екземпляра от представителната лимузина с всички възможни екстри като кожена тапицерия, мултимедия, офис-оборудване и дори разделителна стена към водача. Предлага се и с ляв и с десен волан. Мониторът на централната конзола е по-малък от дисплея на смартфон. Въпреки това, той е иновация, тъй като третата Серия 7 е първият европейски сериен автомобил с навигационна система.

Още по темата

Card image cap
50 години Italdesign: DeLorean DMC-12

28
мар.
2018

Преглед на най-известните модели на Giugiaro

Card image cap
Клубът на супербързите: SRT Viper

5
авг.
2017

Ако искате да влезете в клуба на най-бързите автомобили, то моделът трябва да вдига поне 480 км/ч! Преглед на 73-те най-бързи и ексклузивни автомобили на света.

Card image cap
Клубът на супербързите: Ferrari 458 Speciale

29
юли
2017

Ако искате да влезете в клуба на най-бързите автомобили, то моделът трябва да вдига поне 480 км/ч! Преглед на 73-те най-бързи и ексклузивни автомобили на света.

Card image cap

В последния брой:

Архив >