Класика за пътуващи надалеч


16
юли
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

НА ПАЗАРА ИМА много вълнуващи концепции. Кросоувъри с хибридно задвижване, електрическо двойно задвижване и безстепенни трансмисии. Има и автомобили като нашето BMW 320d Touring. Истинско комби, с дизелов двигател, задно задвижване, автоматична трансмисия с хидротрансформатор. Дне почти един архаичен модел. Или по-скоро една истинска наслада. По време на натоварените командировки ниската позиция на седене ни въодушевява – също както и твърдите тапицерии на седалките, стабилна позиция на пътя, двигателят, който ни дава възможност на дълъг път да не спираме често за зареждане. Веднъж от Мюнхен до Хамбург със Серия 3 и просто няма да можеш да разбереш, защо хората харесват SUV-ове. Голям комфорт с нисък разход на гориво – перфектната комбинация. Навремето нещо нормално, а днес по-скоро изключение. . Значи всичко е страхотно? Не съвсем. В града изнервя автоматичната система Start-Stop, която изключва двигателя още при движение по инерция и при внезапно потегляне се нуждае от доста време. За съжаление не може да бъде изключена. Асистентът за запазване на пътната лента също не е особено полезен – при движение по тесни пътища постоянно ни насочва към насрещната лента. Необходимо е да бъде направено подобрение. Изключването му от менюто преди всеки старт е досадна, но необходима дейност. И накрая идва цената. Макар и с не пълно оборудване, моделът от среден клас струва 134 000 лв. (в Германия). Тук пестеливостта приключва 

+ голям комфорт при пътуване на дълги разстояния, нисък разход на гориво, страхотна автоматична трансмисия, фамозно задно задвижване

– досадни и опасни асистенти, скърцане откъм задницата, висока цена. 

BMW 320d TOURING

СТАРТ 6-ти ноември 2020 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 134 000 лв.

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 33 152 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 6,1 л дизел/100 км   

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин