Новини » Китайската марка Dongfeng атакува българския пазар с 4 модела

Китайската марка Dongfeng атакува българския пазар с 4 модела

0711
2022

„Институт Конфуций“, разположен в центъра на гр. София, бе домакин на тазгодишното издание Дни на китайската култура и технологии. В рамките на два последователни дни (5 и 6 ноември) посетители имаха възможността да се потопят в света на азиатската култура и да станат свидетели на бурното технологично развитие на китайското автомобилостроене. За всички любители на автомобилите бяха изложени най-новите модели на китайските производители Dongfeng и Haval. За всеки желаещ да направи пробно шофиране на гамата превозни средства бе обособена и зона с тестови автомобили. Dongfeng Motor е един от най-големите четири автомобилни производители в Китай. Компанията има реализирани 3,5 милиона автомобили през 2021 г., което я поставя в топ 10 по продажби на автомобилните производители на глобално ниво.

В превод от китайски Dongfeng значи „Източен вятър – същият, който на изток води със себе си пролетта и носи чувство за топлина, надежда и радост. Логото на компанията символизира две лястовички, които се издигат игриво из порива на топлия източен вятър, обикаляйки земното кълбо. Самото лого носи амбицията на марката да се превърне във водеща и известна световна величина. „Чайна Mотор Kъмпани“ АД е компанията вносител на Dongfeng у нас, с ексклузивни права за територията на страната.

Към момента за регионалния пазар марката стартира с 4 модела, като поддържа общо над 100 автомобила на склад:

• Практичният и достъпен 7-местен SUV Glory 580. Автомобил, който предлага широко вътрешно пространство за цялото семейство, турбодвигател с обем 1,5 л. със 148 конски сили и автоматична скоростна кутия. Поради капацитета си от 7 места, автомобилът е и с възможност за данъчен кредит.

• IX5 е автомобил за хората, които търсят по-висок комфорт през времето, което прекарват в автомобила. Отново оборудван с 1,5-литров бензинов агрегат, със 135 к.с., автоматична скоростна кутия и
мулти-линк окачване, което гарантира добро пътно поведение.
• Лекотоварният K01H Ban-itza, насочен към бизнеса, е чудесна алтернатива на така наречените баничарки. Предлага товароносимост от близo 1 тон и 3,7 куб. метра обем на товарното отделение. Предлага се с бензинов двигател с обем от 1,2 литра и 85 к.с. и механична скоростна кутия.
• Е3 – иновативният, достъпен електрически автомобил от марката, който се предлага с електрически двигател, осигуряващ 300 Нм максимален въртящ момент, реален пробег от над 300 км с капацитет на батерията над 53 кВт.





Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин