КИА представи новата си стратегия за електрификация до 2025 г.


15
ян.
2020

КИА Моторс разкри подробности за дългосрочната си стратегия ‘Plan S’, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия.

‘Plan S’ очертава прогресивното ‘преминаване’ на КИА от двигатели с вътрешно горене към електрификация на продуктовата гама и персонализирани решения за мобилност. Стратегията е предназначена да улесни иновациите на бранда и повиши рентабилността.

Едновременно с финансовата и инвестиционна политика на компанията до 2025г., подробностите за ‘Plan S’ са споделени с акционери, аналитици и агенции за кредитен рейтинг.

До края на 2025 г. КИА планира представянето на 11 електрически превозни средства с акумулаторни батерии. С лансирането на новите модели компанията цели да заеме 6,6% дял от глобалния EV пазар (с изключение на Китай), като 25% от продажбите ще включват реализация на екологични автомобили. КИА планира производството на 500 000 EV автомобила и глобални продажби на 1 млн. щадящи околната среда превозни средства (с изключение на Китай).

Въвеждане на иновативни методи за продажба на EV автомобили

За реализацията на ‘Plan S’ КИА ще инвестира общо 25 милиарда щатски долара. До края на 2025г. компанията цели 6% марж на оперативната печалба и 10.6% възвращаемост на собствения капитал за да осигури необходимия ресурс и увеличи акционерната стойност.

„Турбулентните промени в автомобилната индустрия налагат радикална трансформация. КИА Моторс планира активното въвеждане на иновации, чрез които да отговори на бъдещите предизвикателства, идентифицирайки и използвайки нови възможности като основен двигател за бъдещето развитие на компанията, „ заяви Президентът на КИА Моторс, г-н Han-woo Park и добави: „’Plan S’ е предприемчива пътна карта за бъдещия бизнес преход на КИА, която се базира на 2 основни направления: лансирането и популяризацията на електромобили, и разширяване на мобилните услуги за електрически и автономни превозни средства. Приоритет в новата ни стратегия са потребителите и тяхната удовлетвореност. Чрез поредица иновации, продукти и услуги, ще предложим нови изживявания на нашите клиенти .”

Компанията ще въведе иновация в идентичността на марката, корпоративната идентичност, идентичност на дизайна и идентичност в потребителското изживяване. Целта на КИА е да предостави възможност на клиентите директно да почувстват, изпитат и възприемат еволюцията на компанията като лидер в предлагането на електрическите превозни средства и мобилни решения. Новата система за идентичност на КИА, която официално ще бъде въведена през втората половина на 2020г., включва постигане на лидерска позиция в производството на електрически превозни средства, превръщането й в предпочитана марка сред милениум поколението (поколението на информационните технологии, родени между 1980 и 2000г., които са свидетели на прехода от аналогова към дигитална ера) и поколение Z (пост-милениали или интернет генерация, родени след средата на 90-те), както и възприемането на компанията като символ на иновации.

Още по темата

Card image cap
Новото BMW Z4: в духа на Z8

17
авг.
2017

BMW отново ще прави истински роудстър. Concept Z4 е предвестник на серийната версия на новото Z4!

Card image cap
200 „коня“ за новото Polo GTI

17
юни
2017

Паралелно с новата генерация на Polo VW пуска и GTI. „Мъникът“ разполага с 200 к.с. и 18-цолови джанти

Card image cap
Кои нови автомобили са най-безопасни?

3
дек.
2015

11 от 15-те изпитани автомобила в последната сесия тестове на Euro NCAP получиха максималните пет звезди за безопасност

Card image cap

В последния брой:

Архив >