КИА МОТОРС СЛОВАКИЯ СТАРТИРА ПРОИЗВОДСТВОТО НА НОВИЯ ProCeed


16
ное.
2018

Днес започна производството на ProCeed в завода на КИА в Жилина, Словакия. Новият КИА ProCeed демонстрира зашеметяващ дизайн в комбинация от обширно вътрешно пространство и версатилност на турер, опаковани в шутинг брейк каросерия. ProCeed предлага повече място за багаж от конкурентни конвенционални компактни комби модели – и дори за аналогични модели от по-високите класове. С капацитет от 594 литра (по VDA) багажникът на ProCeed е с 50% по-голям от този на хечбека Ceed.

Следвайки дързък дизайн и инженерни решения, които го правят най-спортния член в семейството на новия Ceed, КИА ProCeed ще се предлага във версия GT Line. Моделът осъществи европейския си дебют на автосалона в Париж по-рано тази година. Продажбите за Европа ще започнат от началото на 2019г.

Dae Sik Kim, Президент и CEO, КИА Моторс Словакия, коментира: „След едногодишна усилена работа на екипите ни в завода, днес стартираме производството на най-новото попълнение в семейството на Ceed. През този период успешно представихме версиите 5 врати и комби, както и усъвършенствания КИА Спортидж. Внедрихме и технология за селективна каталитична редукция, която драматично намалява нивото на вредни емисии както на дизеловите, така и на бензиновите ни двигатели, за да отговорим на по-строгите изисквания от най-новия стандарт Euro 6d TEMP.”

Новият ProCeed наследява името от своя предшественик, който също се произвеждаше в базата на марката в Словакия. Над 190 000 бройки от първо и второ поколение pro_cee’d са реализирани на Стария континент. Новият модел е проектиран и разработен в Европа от европейските екипи за дизайн, продуктова разработка и R&D във Франкфурт, Германия, под ръководството на Gregory Guillaume, Главен дизайнер на развойния център в Европа и Peter Schreyer, Президент и Главен дизайнер на КИА.

Roman Kralovansky, Ръководител производство, КИА Моторс Словакия, коментира: „Въвеждането на новата производствена линия за ProCeed започна в края на 2017г. Операторите на процеса бяха обучени в развойно-изследователския център на марката в Южна Корея. От производствена гледна точка каросерията шутинг брейк бе ново предизвикателство за нас, което преодоляхме със задълбочена работа през изминалата година.”

КИА Моторс Словакия инвестира 200 милиона евро за развитието на завода през 2018г. В допълнение към производството на планираните нови модели, компанията отвори модерно оборудван медицински център.

ProCeed GT ще се предлага с избор от три двигателя. Бензиновите модификации включват популярния 1л T-GDi двигател (турбомотор с директно впръскване) със 120 к.с. и максимален въртящ момент от 172 Нм. Най-мощният двигател на версиите GT Line е новият 1.4л T-GDi двигател, който генерира 140 к.с. Турбокомпресорът на двигателя гарантира, че неговият максимален въртящ момент от 242 Нм е наличен в широкия диапазон от 1 500 до 3 200 об/мин, което го прави изключително пъргав при разнообразни условия на шофиране. И двата двигателя са оборудвани с бензинов филтър за твърди частици с цел намаляване на емисиите и са комбинирани стандартно с шестстепенна ръчна трансмисия, а 1.4л T-GDi може да бъде окомплкетован и със седемстепенна скоростна кутия с два съединителя. Потенциалните клиенти на новия модел могат да заложат и на високоефективен нов 1.6л дизелов ‘Smartstream’ CRDi двигател. Новата философия на задвижването Smartstream на КИА има за цел да намали консумацията на гориво и да редуцира нивото на вредните емисии. 1.6л дизелов мотор на Ceed и ProCeed е първият и най-екологичен дизелов двигател Smartstream, разработван от корейския производител до сега. С мощност от 136 к.с. новият 1.6л двигател Smartstream може да бъде комбиниран с шестстепенна ръчна трансмисия или със седемстепенна с два съединителя. ProCeed GT се задвижва от 1.6л T-GDi двигател, идентичен с този в новия Ceed GT. С 204 к.с. и 265 Нм този мотор е най-мощният двигател в гамата. При новите ProCeed GT и Ceed GT също за пръв път се въвежда новата седемстепенната скоростна кутия с два съединителя на КИА, която позволява бързо превключване на предавките.

Още по темата

Card image cap
Зимната течност за чистачки Shell щади околната среда

11
ян.
2017

На българския пазар вече се предлага нова екологична опаковка Shell течност за чистачки

Card image cap
Honda – най-търсената автомобилна марка за САЩ

28
дек.
2016

Японският бранд успява да събуди у потребителите на Google по-голям интерес в сравнение с Mercedes-Benz и Tesla

Card image cap

В последния брой:

Архив >