Като Cross Turismo Taycan се превръща в Shooting Brake – тествахме го!


4
мар.
2021

Миенето на колата е забранено! Porsche Taycan Cross Turismo трябва да остане толкова мръсно, колкото и своя прототип. AUTO BILD направи едно кръгче в маскирания Turbo S.

Този прототип на Porsche Taycan Cross Turismo е истински турист: вече е бил в Щатите, Великобритания, Норвегия, Нидерландия, а сега е в Германия. Репортерът на AUTO BILD е десетият журналист, който получава правото да го тества. И знаете ли какво? Porsche не са мили никога досега автомобила!

Новият модел не е нито комби, нито SUV, нито кросоувър

Мърсотията е част от сценария – световната премиера е днес, 4-ти март 2021 г., тогава ще видим чистия автомобил! Иначе Taycan е електромобилът на Porsche, който е дълъг 4,96 метра. Сега швабите са направили нова задница на модела – изглежда като Shooting Brake. Три молби на хората от Porsche: а) това не е комби б) това не е SUV и в) не е и кросоувър. Високият 1,38 метра автомобил сега ще може да се движи и извън асфалтираните пътища.

И като Cross Turismo Taycan върви адски добре

Прототипът с скрит зад фолио и мърсотия, но въпреки това си проличава, че има пластмасови кори по калниците, офроуд-украса по праговете и е нещо като комби със SUV съставки, почти като кросоувър. Нашият тестови автомобил е черешката на тортата Taycan:  Turbo S, с до 761 к.с. при бууст (или изпреварване или на излизане от завой), спринт до 100 км/ч за 2,8 секунди и 250 км/ч максимална скорост. Настройката на окачването на Cross Turismo не е чак толкова твърда, а благодарение на по-широката си следа той заема по-стабилна позиция на пътя.

По отношение на пробега Porsche обещава до 400 километра

В седана на Taycan има бутон, с който можете да повдигнете въздушното окачване на автомобила, а автомобилът забелязва и запомня посредством GPS действието, като в бъдеще го изпълнява от само себе си – за да не опредете при влизане в подземния гараж например. При Cross Turismo това не е необходимо, въпреки че още два сантиметра клиренс биха означавали по-солидна доза ежедневна пригодност. А, да, зареждането. Този Taycan разполага с голяма батерия с капацитет 93,4 кВтч., което би следвало да е достатъчно за изминаването на 400 километра. за 23 минути се зареждат 80 процента от батерията. Цената? Много висока! Като Turbo S от Porsche 373 000 лв., а Cross струва с около 4000 лв. повече.

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >