КИА Моторс Европа назначи Карлос Лахос за Маркетинг Директор на компанията. Г-н Лахос ще ръководи комуникационните и маркетинг стратегии, ще отговаря за дигиталния маркетинг, стратегическо маркетинг планиране, връзки с медиите, управление на социалните мрежи и развитието на марката на европейските пазари.
Присъединявайки се към европейския мениджърски екип на КИА,
Карлос Лахо ще замести Артур Мартинс, който наскоро зае друга ръководна длъжност в главното седалище на компанията в Сеул, Корея. Г-н Лахос ще докладва пряко на Емилио Ерера, Главен Оперативен Директор на КИА Моторс Европа.
„Това определено е вълнуващ период за марката КИА, която се наложи като модерен, достъпен и висококачествен бранд в Европа”, коментира Емилио Ерера „Във връзка с предстоящите премиери на електромобили и хибриди, Карлос ще работи съвместно с маркетинг отделите в Европа и Корея като поема отговорност за ефективна комуникация с настоящи и бъдещи клиенти. Дългогодишния му опит, заедно с разбирането на потребителските нужди и клиентска удовлетвореност, го правят идеалния кандидат за позицията.„
Г-н Лахос е с над 20г. опит в автомобилния сектор. Последните 5г. той заема длъжността Ръководител Стратегическо Планиране и програми за развитие в КИА Моторс Европа, като е бил ангажиран с дългосрочната бизнес стратегия на компанията, CO2 мениджмънт, бизнес пазари, прогнози и планиране на продажбите. Г-н Лахос е отговарял и за европейското производство на компанията, координирайки планираните операции в завода на КИА в Жилина, Словакия. Преди да се присъедини към екипа на КИА Моторс Европа той е работил в КИА Моторс Иберия като Ръководител Бизнес Планиране.
По произход испанец, 44-годишният
Карлос Лахос е завършил икономика в Сарагоса, Испания и притежава МВА от IE Business School в Мадрид. Г-н Лахос владее отлично испански, английски и италиански език.