2024
Сякаш тук Pagani е бил модел за подражание: собственикът на тази Honda S2000 е подложил своя „спортист” най-добрата карбонова обработка!
Винаги, когато мисля за Honda S2000, се сещам за черния S2000 от филма „Бързи и яростни“, с който Джони Тран (в ролята Рик Юне) създаде много проблеми на главните герои. Този филм сега е считан за класически филм за улични състезания.
Много карбон на тази Honda S2000
Дори в рамките на сцената на JDM (JDM е съкращение от: японски вътрешен пазар), е известно, че вкусовете са много различни. Докато някои оборудват колите си със странни бодикитове с множество спойлери и диви светлини, други инсталират толкова мощни двигатели в съкровищата си, че времето за изминаване на четвърт миля – за разлика от филма – пада доста под границата от десет секунди. Но невероятното количество мощност и спойлерите не са основната характеристика на този S2000, защото собственикът очевидно е имал само едно нещо на ум: карбон.
Ако погледнете по-отблизо „японеца”, едва ли има място, където да не е използван благороден материал от карбонови влакна. Въпреки че не всички части на каросерията са сменени, калниците и другите компоненти са до голяма степен ламинирани.
Това не променя факта, че по думите на собственика на автомобила са използвани общо около 60 квадратни метра карбон. Части като предния капак, предната и задната броня и твърдия покрив са направени изцяло от карбон. Интересно: Вътрешната част на вратата е от Forged Carbon с вградени златни люспи (истинско злато според собственика), външната страна е от класически прозрачен карбон.
В интериора почти няма място
В интериора доминира Forged Carbon със златни акценти, откриваме го и във вратите. Има и седалки тип корито с червена кожа, още повече кожа в панелите на вратите, на таблото и на задната стена зад седалките.
Изглежда шик, но за съжаление е твърде тесен за 1,90-метровия редактор. Един поглед в багажника разкрива същата комбинация от карбон и кожа, всички с акцент към детайла.
Истинско злато в двигателния отсек и седалките
В допълнение към всички карбонови и кожени елементи, Honda има 18-цолови BBS джанти, с аеродискове отпред. „Лудостта” е намерила своя завършек в двигателното отделение, карбоновите детайли като защитна стена, всмукателен съд и контейнер за течност са комбинирани с алуминиеви детайли – изящно облагородени с мотиви.
Но това не е всичко: всички винтове или връзки са направени от месинг. Що се отнася до скобите за свързване на маркучите, собственикът отива още по-далеч и всъщност използва 24-каратово злато вместо месинг. Ако всичко това ви звучи доста скъпо, то бъдете сигурни, че е така. Собственикът е вложил около 100 000 евро в S2000, включително автомобила.




