2016
Професионалните футболисти в отбора 1. FSV Mainz 05 са доказали своите умения на зеления килим, но доколко умели са зад волана? Осем от играчите на тима от Бундеслигата подложиха на изпитание своите способности в Opel Challenge. Първите видеоклипове от забавните предизвикателства вече могат да се видят в социалната мрежа Facebook, на сайта на Youtube и на основната страница на 1. FSV Mainz 05 в интернет. С тази необичайна съвместна маркетингова кампания Opel и отборът на Mainz искат да въодушевят своите почитатели в социалните мрежи и да достигнат до нови целеви аудитории. В допълнение към това, клиповете определено заслужават внимание, тъй като с малко повече късмет, зрителите могат да спечелят четири много специални момента с Opel.
Предизвикателствата изправят играчите на границите на техните възможности и едновременно с това са забавни за феновете
Осем от футболистите на отбора-партньор на марката Opel в лицето на Джайро Самперио, Джон Кордоба, Александер Хак, Герит Холтман, Джулио Донати, Гаетан Бусман, Щефан Бел и капитана на отбора Нико Бунгерт взеха участие в инициативата. Като цяло те трябваше да се справят с три предизвикателства, които на моменти изискваха от тях да поработят здраво и наистина да се изпотят.
- Предизвикателство 1 – полигон с препятствия: Моделът Opel Mokka X е отлично подготвен за движение в пресечена местност, но дали това е така и при играчите на Mainz 05? Отговор на този въпрос дава тестът на специално подготвен полигон с пилони и топки. Наказателни точки се присъждат за всяко докосване на компактния SUV модел до пилоните или избутване на топките от препятствията.
- Предизвикателство 2 – състезание на дузпи с Astra: Играчите трябва да ударят топката и да я вкарат във вратата, движейки се назад и ориентирайки се с помощта на видеокамерата за заден ход на автомобила. Всеки успешен опит се награждава с отнемане на две наказателни секунди от времето на играча.
- Предизвикателство 3 – паркиране: Бързото паркиране на Opel Astra на заден ход с помощта на системата Advanced Park Assist не би трябвало да представлява проблем за никого. В изчисляването на финалните времена след третото изпитание се включват всички наказания и добавки, след което всеки от състезателите получава своя окончателен резултат.
От днес видеометериалите ще бъдат помествани постепенно във всички онлайн платформи на отбора Mainz 05 и марката Opel – Facebook, Youtube, фирмените сайтове и Instagram. Кампанията ще продължи до средата на месец март 2017 година. Феновете и потребителите ще имат шанс да прекарат незабравими моменти със своите герои от германската Бундеслига, в случай че успеят да спечелят някой от четирите т.нар. Opel моменти. Така например, участниците ще могат да се изправят срещу Джаиро Самперио и Джулио Донати в състезание по умения с шанс за спечелване на VIP билети за ложата на Opel. Сред наградите е дори и пътуване с посещение на зимния тренировъчен лагер на отбора на Майнц – включително самолетен билет, преспиване в хотела на отбора, среща с играчите и посещение на приятелски мач.