Карахме новото BMW X7!


10
сеп.
2018

ПОСТЕПЕННО новият флагман на BMW придоби образ: първите предсерийни варианти на X7 слизат от конвейера в американския завод на концерна в Спартънбърг (Южна Каролина) – разбира се, покрити с маскировъчно фолио. Дългият 5,20 метра и широк над 2 метра SUV ще се конкурира в Щатите, Китай и Арабския свят с Mercedes GLS (5,13 метра), VW Atlas (5,04 метра) и Cadillac Escalade (5,18 метра). X7 продължава дизайнерската линия на серията X, само че във формат XXL. В предницата доминира свръх дименсионална радиаторна решетка с „бъбреци“ и много хром – по вкуса на клиентите отвъд Океана. Междуосието от 3,20 метра осигурява много място – също и за трети ред седалки или шест отделни места. В благородната обстановка с висококачествени материали пред водача има разделен на две монитор: зад волана със скоростомер и оборотомер, а в средата за информацията на инфотейнмънт системата, навигацията и комфортните функции. Системата се управлява чрез бутона на i-Drive и реагира на гласови команди и жестове. Стартовият бутон е разположен на централната конзола, а воланът е същият като в Серия 7. От голямото BMW е и по-голяма част от техниката на X7, като алуминиевите части имат за цел да редуцират теглото на автомобила.

В дългата задница има място за трети ред седалки. Естествено, задният капак се отваря електрически

В X7 няма да има 12-цилиндров двигател, но все пак ще можете да се насладите на преработения 4,4-литров V8 битурбо мотор с 462 к.с. и на 3-литров 6-цилиндров турбоагрегат с 320 к.с. Освен това обичайните за X5 двигатели ще намерят място и под капака на X7. Ще се предлага и Plug-in хибридна версия. Задвижването е двойно xDrive, а трансмисията – 8-степенна автоматична. За първия тест разполагахме с V8 бензинов вариант. Мощен, с уверени маниери, напълно подходящ за луксозните претенции на този внушителен модел с немалък разход на гориво. Няма да паднете под 15 литра на 100 километра – все пак теглото на автомобила е поне 2,3 тона. Иначе тази маса изненадващо почти не се усеща. Интегрално управление, въздушно окачване и активни стабилизатори – тези екстри като че ли смаляват X7 в завоите и моделът разполага с учудващо добра управляемост. Двойното остъкляване и отличната шумоизолация ви държат далеч от околния шум – комфортът е от висока класа. Така SUV-ът ще се конкурира със Серия 7 за титлата „Най-тихо BMW“. Цените на X7 все още не са обявени, но вероятно ще стартират от 200 000 лв. 400 000 лв. ще бъде горната граница, а продажбите започват през първото тримесечие на 2019 г.

Супер или ужас? Големите „бъбреци“ в предницата

Tова ни харесва, а това не

Да седиш над нещата толкова високо и толкова луксозно – това X7 е величествено. Нито един модел обаче не се отдалечава толкова много от някогашния идеал на BMW за активна машина за шофиране.

ИЗВОД

X7 ще бъде най-голямото и най-внушителното BMW, но не и радикално нов модел. Колкото и да ни се струва необичайно голям, отвъд Океана моделът има голяма конкуренция .

Още по темата

Card image cap
Тествахме най-луксозната Kia на Нюрбургринг

19
юни
2017

Cъс Stinger Kia го раздава спортно. Впечатляващата лимузина ускорява до 370 к.с. и изглежда наистина благородна със своята линия а ла купе

Card image cap
Opel Insignia Country Tourer: не е задължително да е SUV!

15
ное.
2017

Opel разшири семейството на Insignia с Country Tourer – а сега за по-високата модификация има нов топдизел. Запознайте се с първите ни впечатления за него!

Card image cap
Първи впечатления Seat Leon FR 1.4 TSI ACT – Две в едно

27
май
2016

Със Seat Leon FR испанците опитват шпагат между спорта и пестеливостта. Успешен ли е компромисът?

Card image cap
Първи тест на новото A5 Cabrio: негово въздушно височество

7
апр.
2017

Audi открива кабрио сезона с новото A5. Моделът действа освежаващо

Card image cap

В последния брой:

Архив >