Кампания на Infiniti спечели злато на престижния конкурс IAB MIXX AWARDS 2018


23
ное.
2018

Комуникационната кампания “MORE IS MORE” на INFINITI QX60 спечели злато на престижния международен конкурс за дигитален маркетинг IAB MIXX AWARDS 2018. Вчера вечерта на официална церемония в Sofia Event Centre проектът беше отличен с награда за най-добра кампания в категория „Effective use of data”. “MORE IS MORE” е част от маркетинговата стратегия на бранда за представяне и налагане на луксозния 7-местен SUV INFINITI QX60 и се изпълнява от рекламна агенция Proof. Основната идея в кампанията е, че клиентите, които купуват автомобили в този сегмент, предпочитат да получават максималното за парите си – повече сигурност, повече комфорт, повече лукс, повече опции за подпомагане шофирането и паркирането, повече пространство, повече динамика на шофиране, повече забавление, повече ефективност. Всички тези желания се събират в един модел – QX60. Кампанията е насочена към бизнес клиенти с цел заявки за тест драйв в най-голямата платформа за бизнес контакти – LinkedIn. Сегментирането и таргетирането се подпомага от официалния партньор на LinkedIn у нас – Httpool.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >