2018
Комуникационната кампания “MORE IS MORE” на INFINITI QX60 спечели злато на престижния международен конкурс за дигитален маркетинг IAB MIXX AWARDS 2018. Вчера вечерта на официална церемония в Sofia Event Centre проектът беше отличен с награда за най-добра кампания в категория „Effective use of data”. “MORE IS MORE” е част от маркетинговата стратегия на бранда за представяне и налагане на луксозния 7-местен SUV INFINITI QX60 и се изпълнява от рекламна агенция Proof. Основната идея в кампанията е, че клиентите, които купуват автомобили в този сегмент, предпочитат да получават максималното за парите си – повече сигурност, повече комфорт, повече лукс, повече опции за подпомагане шофирането и паркирането, повече пространство, повече динамика на шофиране, повече забавление, повече ефективност. Всички тези желания се събират в един модел – QX60. Кампанията е насочена към бизнес клиенти с цел заявки за тест драйв в най-голямата платформа за бизнес контакти – LinkedIn. Сегментирането и таргетирането се подпомага от официалния партньор на LinkedIn у нас – Httpool.