Как се представя E-клас S/W211 с напредване на възрастта?


13
май
2019

СЛЕД ФЕЙСЛИФТА S 211 Е СТАБИЛЕН. РАЗХОДИТЕ ПО ПОДДРЪЖКАТА СА ВИСОКИ – ТИПИЧНО ЗА MERCEDES

При предшественика тотално ръждясваха арките на калниците, калниците и вратите и това до днес е кошмарна гледка и огромна пробойна в имиджа на Mercedes. На проблемите с корозията обаче е обърнато сериозно внимание едва след фейслифта на следващия модел. За сметка на това 211 има проблеми с електрониката, което е резултат от множеството управляващи блокове. Сред типичните недостатъци са: дефектни арматурни табла, повредени датчици на седалките, навигационни системи, отказващо гласово управление (Linguatronic) и драмите с SBC. Повечето неща бяха подобрени след фейслифта.

Ако при завиване се чува чукане от сложното многораменно окачване, почти винаги проблемът се крие в долните запресовани шарнири. Разходи: около 400 лева за всяка страна.
До фейслифта всички 211 бяха оборудвани с електронната спирачка. С диагностичен софтуер можете да проверите кога се налага смяната й.
Тежкото комби натоварва стоманените пружини на предната ос до границите на възможностите им. Повечето собственици се оплакват от счупени пружини.
При T-модел въздушните възглавници с регулиране на нивото на задната ос са серийни. Когато автомобилът „клекне“ след дълъг престой, може да очаквате ремонти за петцифрени суми. Компресорът, тръбопроводите за високо налягане и въздушните възглавници са възможните причини. Търсенето на проблема може да се окаже много сложно.

Извод

КОМПРЕСОРЪТ повишава налягането на нагнетявания въздух и осигурява литрова мощност над 100 к.с. Още при ниски обороти базовият бензинов двигател уверено задвижва тежкия Т-модел. Разходът е около 10 литра, за сметка на това поддръжката е много изгодна.

ДИЗЕЛЪТ всъщност е най-препоръчителен. Спокоен, мощен и икономичен. Обаче: отговаря само на нормата Eвро 4 и не се допуска в центровете на някои градове. Ако това не ви пречи, то този модел е може би най-доброто предложение на най-ниска цена.

V8 в комбинация с перфектната 7G-Tronic и нежното окачване Airmatic е истинска наслада за сетивата. Толкова комфортен, уверен и ненатрапчив не е никой друг Е-клас. Но закупуването и поддръжката са екстремно скъпи.

Още по темата

Card image cap
Nissan Juke на старо: това изкуство ли е или какво?

8
апр.
2018

Границата между произведение на изкуството и дизайнерски провал е тънка. Juke е по-смел от всеки друг SUV

Card image cap
Употребяван автомобил: Jaguar XJR с 395 к.с. за 28 000 лева

18
ян.
2017

Jaguar XJ е олицетворение на непреходната елегантност, като при върховия модел XJR тя е допълнена с щипка спортен дух. Но дали един употребяван Jaguar наистина е непредвидим риск?

Card image cap
307 SW на старо: страданията на просторното Peugeot

16
мар.
2017

През 2002 година Peugeot 307 SW постави нови тенденции. Но с напредване на годините се увеличават и проблемите

Card image cap
Opel Astra F на старо: ръжда тук и там

11
дек.
2017

За съжаление първото поколение Astra стана известно преди всичко с лошото качество на изработката. В същото време обаче, на вторичния пазар "проблемното дете" на Opel от 90-те години съвсем не е предложение за пренебрегване...

Card image cap

В последния брой:

Архив >