Как се представя E-клас S/W211 с напредване на възрастта?


13
май
2019

СЛЕД ФЕЙСЛИФТА S 211 Е СТАБИЛЕН. РАЗХОДИТЕ ПО ПОДДРЪЖКАТА СА ВИСОКИ – ТИПИЧНО ЗА MERCEDES

При предшественика тотално ръждясваха арките на калниците, калниците и вратите и това до днес е кошмарна гледка и огромна пробойна в имиджа на Mercedes. На проблемите с корозията обаче е обърнато сериозно внимание едва след фейслифта на следващия модел. За сметка на това 211 има проблеми с електрониката, което е резултат от множеството управляващи блокове. Сред типичните недостатъци са: дефектни арматурни табла, повредени датчици на седалките, навигационни системи, отказващо гласово управление (Linguatronic) и драмите с SBC. Повечето неща бяха подобрени след фейслифта.

Ако при завиване се чува чукане от сложното многораменно окачване, почти винаги проблемът се крие в долните запресовани шарнири. Разходи: около 400 лева за всяка страна.
До фейслифта всички 211 бяха оборудвани с електронната спирачка. С диагностичен софтуер можете да проверите кога се налага смяната й.
Тежкото комби натоварва стоманените пружини на предната ос до границите на възможностите им. Повечето собственици се оплакват от счупени пружини.
При T-модел въздушните възглавници с регулиране на нивото на задната ос са серийни. Когато автомобилът „клекне“ след дълъг престой, може да очаквате ремонти за петцифрени суми. Компресорът, тръбопроводите за високо налягане и въздушните възглавници са възможните причини. Търсенето на проблема може да се окаже много сложно.

Извод

КОМПРЕСОРЪТ повишава налягането на нагнетявания въздух и осигурява литрова мощност над 100 к.с. Още при ниски обороти базовият бензинов двигател уверено задвижва тежкия Т-модел. Разходът е около 10 литра, за сметка на това поддръжката е много изгодна.

ДИЗЕЛЪТ всъщност е най-препоръчителен. Спокоен, мощен и икономичен. Обаче: отговаря само на нормата Eвро 4 и не се допуска в центровете на някои градове. Ако това не ви пречи, то този модел е може би най-доброто предложение на най-ниска цена.

V8 в комбинация с перфектната 7G-Tronic и нежното окачване Airmatic е истинска наслада за сетивата. Толкова комфортен, уверен и ненатрапчив не е никой друг Е-клас. Но закупуването и поддръжката са екстремно скъпи.

Още по темата

Card image cap
Peugeot 307: проблеми зад бляскавата фасада

7
февр.
2018

Едва ли има някой, който да не е чувал за прословутия филтър. Далеч по-малко познати и рекламирани са проблемите с качеството на модела 307 на Peugeot...

Card image cap
Всичко най-важно за пистовия ремък

22
мар.
2018

Когато чуете ремък да свири, трябва да планирате посещение в сервиза

Card image cap
Maserati на цената на Golf

21
юли
2017

За 23 900 евро може да си купите нов Golf. Или употребявано Maserati Coupe с V8-мотор на Ferrari.

Card image cap

В последния брой:

Архив >