Как се представя E-клас S/W211 с напредване на възрастта?


13
май
2019

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ИМИДЖА – това не е първостепенната задача през 2002 година, когато в Mercedes „пенсионираха“ 210. Сериозните проблеми с ръждата на това моделно семейство се бяха в превърнали с кошмар за марката още преди появата на 211. Днес вече е ясно, че драмата с корозията до голяма степен е овладяна при 211. Вместо от стоманена ламарина предният капак, калниците, а при седана и капакът на багажника са изработени от алуминий. Останалите ламарини също се оказаха издръжливи с напредване на времето. Въпреки това корозията може да нанесе тежки поражения на Е-клас, произведени между 2002 и 2009 година, но за това ще поговорим по-късно.

Кокпит след фейслифта на 211 с по-елегантен волан. Дървените апликации са част от пакета Avantgarde

При нашето проучване за сравнението на употребявани автомобили ни направиха впечатление две неща: първо – предлагането на пазара е огромно, защото 211 се продаваше изключително успешно, допадаше много на клиентите с елегантната си каросерия и особено през първите години на производството редовно изпреварваше по продажби конкурентите си Audi A6 и BMW Серия 5. Второ: моделите преди фейслифта са значително по-евтини на пазара на употребявани автомобили. Това се дължи преди всичко на електрохидравличната спирачка SBC, която с тоталните си повреди по време на движение осигури доста аварийни ситуации на пътя и две големи сервизни акции. Бяха засегнати близо 2 милиона автомобила (сред тях и CLS и SL). Доверието на клиентите беше загубено, при големия фейслифт през 2006 година тази спирачна система бе премахната и Mercedes отново започна да монтира конвенционални спирачки. Купувачите на употребявани автомобили трябва да знаят, че SBC спирачките са оборудвани с брояч на задействанията. В зависимост от продължителността на работата на двигателя и броя на спиранията е необходима преработка, която струва около 4000 лева.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Fiat 500 на 6 години: готов за моргата!

25
юли
2017

Fiat 500 1.4 се труди в тежкото в тежкото редакционно всекидневие на AUTO BILD 6 години и повече от 200 000 километра. Всеки ден ли? Е, в момента си почива - на подемника. Скоростната кутия е на ремонт. Втора сериозна повреда след тази на двигателя преди 4 години

Card image cap
Mercedes SLS AMG Coupé

7
дек.
2015

Като нов "крилатият" SLS струваше цяло състояние. А днес е дори повече ...

Card image cap
Hyundai Santa Fe I: много дизайн, малко проблеми

6
юли
2017

При представянето си Santa Fe от първото поколение направи впечатление с необичайните заоблености по каросерията си. Днес този здрав, стабилен, но вече поостарял 4x4 автомобил е силно препоръчителна покупка на старо.

Card image cap
VW T4 California на старо: мечтата на татковците пътешественици

27
юни
2017

Мощен спортен автомобил, красив кабриолет? Съвсем не! Младите татковци често си мечтаят за кемпер за всекидневието с цялото семейство. Също като Бьорн, който в продължение на месеци издирваше този VW T4

Card image cap

В последния брой:

Архив >