2020
Не, вината невинаги е в некачественото гориво. Именно него ще обвинят много мотоциклетисти за запушените си бензинови филтри. А проблемът всъщност е другаде – в корозията, невидимия убиец на вашия мотоциклет. Тя тихичко започва да „яде“ резервоара и да създава язви в метала му. „Ръждата се дължи на съставката метилтрибутил етер в безоловния бензин“, разкрива Георги Калинов, управител на „Fertan България“. Дипломираният фармацевт от няколко години е представител у нас на германската компания, известна по цял свят сред почитателите на ретро автомобили и мотоциклети със своето богато портфолио от решения за борба с ръждата и друг тип автокозметика.
Преди обработката: ръждата около гърловината не е видима за мотоциклетистите Междинна фаза: при действието на ръждопреобразувателя резервоарът става черен След обработката с Tapox резервоарът е „консервиран“ отвътре с покритие в червен цвят
Един от бестселърите на Fertan на родна земя е двукомпонентната защита за резервоари Tapox (59,79 лв.). Тя създава специално покритие върху металната повърхност, което спира процеса на корозия. Преди това обаче резервоарът трябва да бъде почистен добре с ръждопреобразувател и специален обезмаслител. В комплект с тях Tapox ще ви излезе 115,89 лева – т.е. това е сумата, с която ще избавите вашия мотоциклетен резервоар от корозията и ще го защитите от нея – на практика за вечни времена.
НАШЕТО ВИДЕО РАЗКРИВА КАК ДА ЗАЩИТИТЕ ВАШИЯ РЕЗЕРВОАР