Какво може електрическата надежда на Volkswagen?


23
ное.
2020

ДА ВИ ИЗПРАТЯ ЛИ МАРШРУТА в навигацията, за да стигнете в обедната почивка?, пита човекът от Volkswagen. Да, мисля си, месарница Бехтел в 34613 Цигенхайн, на 237 километра южно оттук, там предлагат хубави сандвичи с леберкез, но после отговарям бързо: „Не, няма нужда.“

532 километра тест във всекидневието с ID.3 от 9 дo 21:15 ч. Редакторът на AUTO BILD Германия Май казва: който го прави, обича електромобилите

Представяне с тест на Volkswagen ID.3, от Хановер до Волфсбург. 9:15 сутринта, летище Хановер, след 300 метра се налага да спрем. Откъде, по дяволите, се нулира дневният километраж? Ние (тоест аз, Май, на 48, и фотографът господин Рошки, на 44) не сме лаици на тема техника, и двамата имаме смартфони и от средата на 90-те години живеем онлайн; две минути търсим с допир върху екрана и проклинаме. Но не успяваме да се справим. Тогава на всяко показание ще вадим по 14, предлагам аз.

Магистрала A7, достигнахме максималната скорост: според скоростомера максимумът е 166 км/ч, повече не може

Потегляме съвсем безшумно, 310 Нм максимален въртящ момент и 204 к.с. са нещо доста прилично. Нашият ID.3 е 1st Edition със средната по капацитет батерия, тоест в идеалния случай 420 километра пробег по WLTP. Новият компактен електромобил се предлага с три версии на пробега: 330, 420 и 550 километра, а базовата цена е около 60 000 лв. Батериите винаги са разположени ниско долу за по-нисък център на тежестта и спортно шофиране, а електромоторът е на задната ос – като при „костенурката“; и така ние се движим по магистралата и се радваме, и се шегуваме, тъй като хората от Volkswagen изобщо не знаят, че пътуваме към родните ни места, където е специализираното жури. И ни чака.

ergoActive седалки с функция за масаж – но за съжаление с твърде малка странична опора

Но първо трябва да заредим. Часът е 11:32, когато минаваме покрай Ionity, изход Щауфенберг близо до Касел. Разбира се, батерията щеше да ни стигне и така – имаме още 38 процента, но сигурното си е сигурно. Би трябвало да стане бързо, тъй като ID.3 може да зарежда с до 125 кВт. Така казват хората от Volkswagen. Пием кафе и зареждаме за 48 минути до 94 процента, като си говорим около 12:20 ч. с водача на Audi e-tron до нас. „Предсериен модел ли е? – пита той. – Аз зареждам със 150 кВт, а вие само с 66. Нали може да зарежда със 125, какво става?“

11:20 ч. първо спиране за зареждане при Ionity. Зарежда само с 67 кВт – и за 35 кВтч платихме солените 35 евро

Продължете на следващата страница

Още по темата