2023
Да се водиш от марката, модела или цвета на автомобила, когато отиваш на първа среща със собственика й? Звучи ви малко повърхностно? Но явно има значение!
Според проучване на веригата бензиностанции HEM на тема „Правилният автомобил за търсене на партньор“ тези фактори определено играели роля. В рамките на изследването 608 души на възраст над 18 години били запитани кои фактори намират за най-привлекателни в шофьорите.
И въпреки че по-голямата част от германците определено обръща много повече внимание на човека, а не на колата му, когато си търси партньор, стилът на шофиране, състоянието на МПС-то или поне цветът му не бива да останат напълно пренебрегнати – това потвърждава почти всеки четвърти участник в проучването (22 процента).
Черното е добър избор
Ако искате да повишите шансовете да си намерите нова половинка по-бързо, заложете на черна или бяла кола. Черните автомобили се оказват оценени най-високо от 37 процента от анкетираните, белите – от 19 процента. На трето място се нареждат тези в син цвят със 17 процента.
Розов автомобил, от друга страна, понякога може да гарантира, че човек ще остане сам за по-дълго време. Поне според всеки четвърти анкетиран – 24 процента от респондентите намират розовото за всичко друго, но не и за привлекателно.
Що се отнася до избора на модел, можете да направите много специално впечатление с олдтаймер. Близо една четвърт (23 процента) от запитаните биха имали по-голям интерес към собственик на класически автомобил.
Спортните автомобили правят впечатление
Добри шансове имат и водачите на SUV (според 17%), на кабриолети (за 15%), малки автомобили, седани и комбита (по 14%) и спортни автомобили (13%). Добре е за мъжете да знаят, че 20 процента от анкетираните дами намират спортните машини за привлекателни.
С черен ретро модел имате добри шансове да си намерите партньор. Те ще бъдат дори още по-големи, ако изглеждат спокойни, отпуснати и уверени в себе си. Ако демонстрирате тези качества със съответния стил на шофиране, ще получите позитивна оценка от 49 процента от анкетираните.